capture-20150621-0935231

DA LI IMATE PROBLEMA SA VIDOM I OCIMA?

Sa ovim vezbama mozete poboljsati svoj vid, sa ovim vezbama ce vam se takodje pojacati protok energije u ocima i ocnim misicima. U ovom videu ispod, iz emisije ‘Zdravo zivo’ Leo Angart pokazuje jednostavne vezbe sa kojima mozete masirati pojedine tacke na glavi usled cega ce vam se pojacati protok energije u ocima i ocnim misicima. Stimulisanje pojedinih tacaka na glavi pomaze i kod raznih poremecaja pritiska, viokog ali i niskog, uravnotezuje ga. Covek po imenu Leo Angart je tvorac metode “Magične oči”, probajte…🙂

VIDEO – See more at: http://www.zdravljeipriroda.com/zdravlje/imate-problema-sa-vidom-i-ocima-ovo-su-vjezbe-za-protok-energije-u-ocima/#sthash.8yxTsXkG.dpuf

9 comments on “DA LI IMATE PROBLEMA SA VIDOM I OCIMA?

  1. „EGIPATSKI DOKTOR PRONAŠAO REVOLUCIONARAN LIJEK ZA VID KOJI IMA USPJEH OD 99% SLUČAJEVA

    Jedna od švicarskih farmaceutskih firmi počela je proizvodnju novog lijeka zvanog: “Kur’anski lijek” koji omogućava efikasno liječenje slabog vida kod ljudi bez operativnog zahvata.

    Kako pišu novine Ar-Raya koje se objavljuju u Kataru: “Ovaj lijek, kojeg je sastavio egipatski doktor Abdul Basit Muhammed od lučenja ljudske zlijezde znojenja, ima uspjeh u 99% slučajeva bez ikakvih nezeljenih posljedica. Kur’anski lijek je registriran u Evropi i SAD.”

    Također se prenosi da jedna od švicarskih firmi proizvodi ovaj lijek u tečnom stanju i kapima.

    Izvor inspiracije je sura Jusuf. Dr. Abdul Basit Muhammed naglašava da je svoju inspiraciju dobio iz sure Jusuf i kazao je “Jednoga jutra, dok sam učio suru Jusuf, paznju mi je privukao 84. ajet i ajeti koji slijede”

    I okrenu se od njih i reče: “O Jusufe, tugo moja!” – a oči su mu bile pobjeljele od jada, bio je vrlo potišten” (sura Jusuf, 84. ajet)

    “Ovu košulju moju odnesite i na lice moga oca je stavite, on će progledati, i svu čeljad svoju mi dovedite!” I kada karavana napusti Misir, otac njihov reče: “Ja zbilja osjećam miris Jusufov, samo ne recite da sam pomatuhio.” “Allaha nam,” – rekoše oni – “ti i sada kao i prije griješiš.” A kad glasonoša radosne vijesti dođe, on stavi košulju na lice njegovo i on progleda. .” (sura Jusuf, 93-96. ajet)

    U njima se navodi da je poslanik Jakub a.s. tugovao za svojim sinom Jusufom a.s zbog koga je mnogo plakao.

    Ta prevelika tuga je bila uzrok objeljenja očiju a kada su kasnije na tuzne Jakubove a.s. oči stavili Jusufovu a.s. košulju Jakub a.s. je progledao.

    Tu sam počeo da razmišljam. Šta je to moglo biti u košulji Jusufovoj a.s.?

    Konačno sam došao do zaključka da nije moglo ništa drugo biti osim znoja.

    Potom sam počeo da razmišljam o znoju i njegovom sastavu. Otišao sam u laboratorij i počeo sam sa istrazivanjem.

    Izveo sam niz proba na zečevima. Rezultati su bili pozitivni.

    Kasnije sam izvršio liječenje na 250 pacijenata dajući im lijek dvije sedmice dva puta dnevno.

    Kada sam postigao uspjeh u 99% slučajeva rekao sam sam sebi: “Ovo je čudo iz Kur’ana!”

    Dr. Abdul Basti Muhammed predstavio je rezultate odgovarajućim institucijama u Europi i SAD koje se bave patentiranjem novih izuma. Nakon što su proba i istazivanje sprovedeni, sklopio je ugovor sa švicarskom firmom pod uslovom da na ambalazi lijeka jasno stoji “Kur’anski lijek”.

    Švicarska firma je prihvatila zahtjev i počela s proizvodnjom ovoga lijeka.“

    http://www.zanimljivekreacije.com/dalisteznali/egipatski-doktor-pronasao-revolucionaran-lijek-za-vid-koji-ima-uspjeh-od-99-slucajeva/

  2. Draga moja Vesnana samom pocetku zelim vam se zahvaliti na emailovima koje mi saljete,puno se tu moze nauciti,hvala.Ja sam takodje Zadranka i nas dvije smo se upoznale na jednom predavanju o reinkarnaciji i rekonenciji.Ne zanam da li me se sjecate,pricale smo malo duze,inace ja sam prakticar Prana healing,Kundalini Reiki i kristaloterapeut,medjutim to nije dovoljno..konstantno ucim..nadogradjujem se..radim sa energijama.Cesto od vas dobijam obavjestenja o tecajevima koji ce se odrzati.Hvala vam puno i na tome.Upravo zato vam se i javljam,zanima me da li vam je poznato da li ce ikada Adrian Kezele u Beogradu odrzati neku radionicu.Ovo vas pitam iz razloga sto sam procitala dosta njegovih knjiga,odlusala  neka njegova p redavanja i Jotish analize.Na labirintima u Zadru(Musap stanu)koji su napravjeni po njegovim nacrtima prosla sam Gelede ciscenje zenskih predaka  i  Agnihotra ritual-iceljivanje energijom vatre .Voditelj je bila Mateja Tomsic Akengem,koja uz Adrijana i majstora koji su me inicirali i obucavali u radu sa energijama, zauzima posebno mjesto u mom zivotu .Zaista izuzetno cijenim njihov rad i ono ,sto je meni vazno kao Kundalini prakticaru,je da tim ljudima zaista nije primarno zaraditi velike svote novca,nego obuciti ljude kako da primaju energije ljubavi,isceljenja,transformacija,boljitka koje su nam svima dostupne sto se vidi po cijenama njihovih radionica.Onda znate li mi reci kako stoje stvari sa Adrijanom ,pa i Mateom ,takodje da li ima sanse da nam dodju u Beograd o odrze neku radionicu.Kako ste mi rekli i vi imate veli broj knjiga ,znate li mozda da li se u negde u Beogradu moze nabaviti Ona strana i povratak od Sylvie Browne.U Beogradu sam kupila njene Misterije sveta i Kontakt sa duhovnim vodicem,medjutim napisala je ona jos dosta izuzetnih knjiga (Andjeli,Snovi,Misticni putnik,Kad bi ste vi mogli da vidite ono sto ja vidim,Zivot na drugoj strani-sve su to izuzetne knjige i zelela bi ih imati u svojoj biblioteci)Eto draga Vesna,puno pitanja.Nedavno sam se vratila iz Zadra ,uz morske orgulje ,more ,sunce,i Adrianove labirinte tamo se zaista moze puno raditi i prepustiti se energijama.Zahvaljujem vam se na odgovoru ,i grlim vas svim svojim srcemNada

    • Draga Nada Ljubovic, odmah da vam kazem da nikom nista licno ne saljem, niti imam uvid u to kome blog sve salje tekstove sa bloga, to mi nije ni bitno, zbog toga se niti ne opterecujem. To blog sam odradi automatski, jer, pri vasem registrovanju na blog, vi sami prihvatite mogucnost dobijanja mejlova..

      Ne secam se vas, o kome je rec, i ne znam o kojim i kakvim seminarima pisete, gde su se odrzavali i kada, ako moze da mo malo bolje pojasnite, da bih se mogla setiti, ako je tako kako pisete. Volela bih da me podsetite. Pisete da smo cak dugo pricale, ni taj detalj mi nije poznat, iako imam dobro pamcenje, ali, sve je moguce…Spominjete reinkarnaciju i rekonenciju…? Ni jedan ni drugi seminar, kao takav nisam zavrsila, osim sto sam bila samo na uvodnim predavanjima Erica Perla u BG pre nekoliko godina..Od Rekonekcije sam uradila samo licnu, i to u privatnoj reziji, kod jedne zene koja je za to obucena, nista vise..a o reinkarnaciji ne znam, koji je i kakav taj seminar bio, gde se odrzavao?, ne znam cak ni o cemu se radi dok me ne podsetite, bicu vam zahvalna.

      Ovde na blogu ne reklamiram nikoga, vec dajem ljudima obavestenja da znaju gde ce se sta odrzavati. Ali, mozda i nije losa ideja da pocnem i sa reklamama na obostrano zadovoljstvo..🙂

      O Adrianu Kezele sam dosta slusala, citala, znam sa cim se covek bavi i svaka cast, mislim da je i medju mojim mnogobrojnim fb prijateljima i zaista ne znam sta covek namerava, da li ce i kada doci u Beograd. Ako me pita da izreklamiram njegove seminare u BG, ovde na blogu, rado cu to uraditi u zamenu za seminar…😉

      Mateju Tomsic sam upoznala, srele smo se u BG, bila sam na njenim radionicama i uvodnim predavanjima nekoliko puta..i ona mi je medju dragim prijateljima na fb. Za Mateu znam da je cesto dolazila u BG, mogu se raspitati kada dolazi sledeci put, ako vas zanima i cudi me kako nemate njen kontakt telefon, ako vas je inicirala u nesto, kako pisete…

      O novcu ne bih ovako javno, jer sve se placa, niko ne radi za dzaba…Kako ono kazu, ‘nema dzabe ni u stare babe“😀 Energija se mora i treba razmeniti, da ravnomerno tece u oba smera, tek tada ima nekog efekta…😀

      Eto, za razliku od vas, kada sam zivela i Zadru i pocinjala sa radom na sebi, kada sam krenula tim duhovnim ‘putem’ potrage, spoznaje i samospoznaje, bila je to davna 1987.godina, tada nije bilo ovoliko mogucnosti, seminara, knjiga, predavanja na teme koje su me interesovale, morali smo se dovijati i snalaziti kako je ko znao i umeo..ali, sada su vremena drugacija..Secam se tada na Musap stanu je bila divljina, neiskoristen prostor, ali zahvaljujuci duhovnim ljudima i to se aktiviralo, kao i mnogo sto-sta drugoga..

      Veliki pozdrav ide vama i svako dobro vam zelim, iz❤

Ostavite odgovor

