S.N. Lazarev – HOMOSEKSUALNOST NIJE ZLOČIN….

S.N. Lazarev – HOMOSEKSUALNOST NIJE ZLOČIN….

Pitanje: „…Život su i mikrobi, oni su takođe, sa jedne strane paraziti; da li su i gejevi paraziti? Šta mi da radimo, kako da živimo? Šta da činimo? Kako da ubijemo tu energiju koja nas iznutra razdire? Svi se smeju gejevima. A gejeve je veoma lako razumeti, ako to hoćeš: muškarcu je dovoljno da zamisli kako je ugledao lepu ženu, koja je u njemu probudila želju, a onda zbog toga sebe nipodaštava, okreće glavu na drugu stranu, i primorava sebe da anilizira: otkud ta želja, šta znači ta želja? Kako vam se sviđa takva perspektiva? Ceo život!

Zamislite da to morate da radite samo jedan dan i vaš život će se pretvoriti u pakao. Molim Vas istražite ovaj problem detaljnije. Ako se pojave pitanja, ja ću se potruditi da na sva odogovrim. Bukvalno potrudiću se da iskažem sve što je u meni,
da izvrnem svoju dušu. To želim ne samo sebe radi; postoje milioni ljudi ovakih kao ja. Mi se vešamo, ubijamo, padamo u depresiju. Umiremo od usamljenosti. I mrzimo sebe zato što smo takvi. I uopšte ne možemo da nađemo izlaz iz ovakvog stanja. I dolazi mi na um da je jedini izlaz iz ovoga samo smrt.“

S.N. LAZAREV: Stvar je u sledećem: postoji određeni procenat ljudi koji imaju u sebi pojačanu težnju ka Bogu, kada čovek, prošavši kroz određena iskušenja, shvata bez toga ne bi preživeo; i tada dolazi do otvranja, cvetanja duše…. I s druge strane, postoje ljudi koji su, može biti dugo, dobro živeli, energetika je bila na visokom nivou, i oni su zaboravili da se o duši treba starati i zaboravili su na pojam kao što je „vera u Boga“. I dalje, formira se dugo…u principu to je đavolizam…formira se ta tendencija…


Tendecija jačanja svog ega, svoga ja, svojih nagona. Zatim ta tendencija počinje polako čoveka da ubija….Ona se formira tokom nekoliko života, tokom nekoliko pokolenja, a mi vidimo samo konačan rezultat.

Dakle, prvo treba shvatiti da homoseksualnost nije zločin, to je greh, ali nije zločin. To je bolest. I prema njoj se treba odnositi kao prema bolesti. Kako se bolest prevladava? U osnovi bolesti je blokiranje određenog problema, određene tendencije. Bolest blokira povećanu vezanost. Znači potrebno je prevladati privezanost za svet. Potrebno je malo smanjiti agresiju kada vas leče uniženjem nagona. Treba sačuvati ljubav prema sebi kakvi god da ste. Treba transformisati životinjsku energiju u Božansku energiju, tj. ne treba gušiti, potiskivati seksualnu želju, već je pretvoriti u ljubav prema Bogu. Treba osetiti da je Bog u svakom čoveku; u suštini, mi volimo prvo Boga u svakom čoveku, a onda sve ostalo, tj. seksualna privlačnost je finalni momenat otvaranja duše, a mi ga vidimo kao prvi, početni… A u životinjskom svetu, pojavila se želja, dolazi do snošaja, nema nikakvih problema….

Zapravo, unutra se odigrava dosta složenih, suptilnih procesa, koji nisu vidljivi, a fizička želja samo je njihov rezultat. Zato je potrebno razumeti, ako čovek jasno shvata da je ljubav prema Bogu daleko veće zadovoljstvo nego seks, da je ljubav prema Bogu daleko veće zadovoljstvo od bilo kakvog blagostanja, jela, komfora i svega ostalog, ako čovek sve to shvata, tada počinje da se menja; ako mu je cilj osećanje jedinstva sa Bogom, ljubav koja ni od čega ne zavisi, onda njegova energetika počinje da se menja, ona više nije usmerena na vezivanje za život i svet, već je okrenuta ka višim nivoima, ka podršci svome višem ja. Tada počinje da se smanjuje vezanost za svet i tada čovek može osetiti ljubav prema tom svetu, jer je vezanost oslabila… Takođe i ljubav prema drugoj ženi, i to osećanje sada može voditi dobijanju potomstva.

Zato sam pozvao ovog mladića i rekao mu da, sve u svemu, treba da učini jednu stvar: potrebno je da pažljivo, ne odjednom, već polako, pročita knjige i pogleda video zapise seminara. Pažljivo i više puta. Potrebno je da shvati da je homoseksualnost problem koji se može rešiti. Potrebno je da shvati da kroz ljubav prema Bogu, kroz prevladavanje vezanosti, kroz unutrašnju slobodu, oslobađanje od vezanosti, mi čistimo svoju dušu i tada dolazi energija. Neke posebne savete mu nisam dao. Rekao sam mu: „Vi morate čvrsto da odlučite da ćete krenuti drugim putem, ne putem klanjanja zadovoljstvima, već putem spasenja duše. Potrebno je da mislite prvo o svom Božanskom Ja, a potom ljudskom ja. To jest, prvo treba da priznate da ste bolesni, drugo, da doneste čvrstu odluku da ćete se menjati, da ćete krenuti u drugom pravcu, a onda čitajte knjige, u principu, tamo je sve rečeno.

Još sam hteo da mu kažem i za dijetu, o tome da postoji vegeterijanska dijeta, ishrana sirovom hranom, koja u principu leči homoseksualnost, no nisam uspeo. Posle nekog vremena, možda pola godine ili godinu dana, ponovo sam ga pozvao; razgovor je bio vrlo zanimljiv. Lepo je napisao da je spreman dušu da izvrne, da odgovori na svako pitanje, da napiše… itd. Pozvao sam ga, predstavio se, i pitao kako mu ide. Odgovorio mi je dosta kratko, imao sam osećaj da ne želi da razgovara. Rekao je da je kod njega sve u redu, da se oženio. Pitao sam ga šta se to kod njega promenilo, da li su ostali neki problemi, zamolio sam ga da mi pošalje pismo i ja ću odgovoriti, čitaocima to može biti zanimljivo i može im pomoći. Nije poslao pismo. To znači da on nema verovatno nekih posebnih pitanja, i da je na većinu našao odgovore. Ja mu nisam dao nikakav savet, samo sam mu rekao da pažljivo pročita knjige i donese čvrstu odluku da krene drugim putem i da u sebi pronađe spremnost da se promeni. Više mu ništa nisam rekao. I to je bilo dovoljno. Homoseksualnost je prošla, stvorio je porodicu….
Preveo: A.M.

 

Izvor: Официальный канал Лазарев С.Н. на Youtube, video-zapis: https://www.youtube.com/watch?list=PLXkyFGigVhPwmZ7LZGiQf8An-OYDTwyHk&v=9YI7971lGeo



p.s. koje gluposti, kao da danas u svetu nema gejeva koji su se udali, ozenili, izrodili decu, iz ko zna kojih razloga, mozda da bi pred svetom prikrili to sto ih muci, jer sredina u kojoj zive verovatno tako nesto ne prihvata..Taj momak sa kojim se dopisivao Lazarev, imala sam utisak citajuci gornji tekst, da ga je mladic ‘otkacio’, govoreci mu da se ozenio, jer je sve to sto mu je Lazarev savetovao zanemario i nastavio ziveti po starom, onako kako on sam zeli..
I, da li mislite da se sve to leci tako jednostavno kako pise Lazarev, citajuci njegove knjige…?🙂

Citajuci knjige Samaela Aun Weora, negde sam procitala da je uzrok homoseksualizma prekomerno koristenje, odnosno zloupotreba seksualne energije, ne samo u ovom zivotu, vec mnogo zivota unazad i na taj nacin dolazi do degeneracije hromozoma, cini mi se…

4 comments on “S.N. Lazarev – HOMOSEKSUALNOST NIJE ZLOČIN….

  1. Drga Vesna Rado pročitam puno toga sa Vašeg bloga. Kad sam danas pročitala gornji tekst od Lazareva, ispod tog teksta mi je bio ponuđen članak ili knjiga , napisana 90-ih god. koju sam naprosto gutala, no kako je to prije knjiga nego članak, nisam to stigla pročitati odjednom, i kad sam se nakon toga vratila na blog to više nisam mogla pronaći. Molim Vas pomognite mi da to pronađem, ako sam dobro upamtila zove se “ Sedam doktora“ od kojih su neki ishrana , vježbanje,odmor i ostalih s ne mogu sjetiti jer nisam pročitala do kraja, napiso ju je američki liječnik čiji je otac bio slastičar i pripremao torte za nekoliko američkih pdsjednika, tako počinje knjga.. Ako znate o čemu govorim molim Vas pomognite mi da to opet pronađem. Uz zahvalnost šaljem Vam i tople pozdrave Vičević Gabriela iz Rijeke gavicevic@gmail.com

    • Draga Gabriela Vicevic, rado bih vam pomogla, ali zaista ne znam o kom se tekstu radi, ima ih mnogo na blogu i tesko se snaci… Ako znate neku rec ili recenicu, naslov teksta, ukucajte na google i iza toga odmah ukucajte – blog Vesne Mihajlovic, izaci ce vam svi tekstovi na tu temu..Ali intuitivno sam osetila mozda ste citali ovaj tekst koji mi je dosao pod ruku, ako jeste odlicno, ako nije onda potraziet. Ovaj tekst se malo deformisao pa ga moram srediti ponovo, sutra cu to odraditi. Svako dobro vam zelim od❤

      NACELA ZDRAVOG ZIVOTA – Dr. Pol Volk
      https://vesnamihajlovicblog.wordpress.com/2013/05/01/nacela-zdravog-zivota-dr-pol-volk/

  2. Zdravo Vesna. …interesuje me tvoje misljenje o sufizmu pa bih voljela da uskoro nesto pises o tome. ..lijep pozdrav Radmila🙂  

    Gesendet über Yahoo Mail für Android

    Von:“Blog Vesne Mihajlović“ Datum:Mo., 14. Sep. 2015 um 3:25 Betreff:[Нови чланак] S.N. Lazarev – HOMOSEKSUALNOST NIJE ZLOČIN….

    vesnamih posted: „S.N. Lazarev – HOMOSEKSUALNOST NIJE ZLOČIN…. Pitanje: „…Život su i mikrobi, oni su takođe, sa jedne strane paraziti; da li su i gejevi paraziti? Šta mi da radimo, kako da živimo? Šta da činimo? Kako da ubijemo tu energiju koja nas iznutra r“

  3. FUJ FUJ FUJ … moram se ja „bolestan“ javiti vama „zdravima“….

    tko i po kojem prirodnom zakonu, kojoj moralnoj vertikali ili po kojem temelju se mene optuzuje da sam bolestan…

    Vi se „zdravi“ Nekontrolirano razmnozavate kao virusi, stakori, bubasvabe jer ocito da se vi „zdravi“ neznate kontrolirati prilikom „oprasivanja“ i sada zamislite da nas ne ubijaju s ljekovima, hranom, vodom, zrakom, ratovima , krivim dijagnozana, jedni druge da ne trujemo ubijamo…. koliko bi nas bilo na planeti???? 500 milijardi???
    homoseksualnost je blagoslov i prirodni blagoslov dat nama ljudima…
    zamislite da svi koji se rode da se i ozene i imaju samo dvoje djece musko i zensko i da budu Bogoispravni i „zrdavi“ od jednog para ljudi za 1000 godina imamo 500.000 nasljednika tj. od 1.000.000 parova za 1000 godina 500 milijardi ljudi na planeti jer svi moramo po Bogu imati zenu djecu itd… NE IDE ni matematicki ni prirodno i JEDINO HUMANO rijesenje a da nije ubijanje ili klanje ili trovanjeje HOMOSEKSUALIZAM i prirodni balans broja ljudi na planeti…
    …i tada nastupa kolektivni UMili Bog ili MAJKA Priroda svih ljudi (zdravih i nezdravih) i pocme se radati vise homoseksualnih ljudi tj „bolesnih“ i bez ratova bez ubijanja bez negativnih energija odrzava se prirodni balas broja zdravih ljudi na planeti.. i kad populacija smanji broj ili u ratovima desetkovana smanjuse se prirodno broj „bolesnih“ i povecava se prirodno broj „zdravih“….
    i ja nemogu vjerovati o kakvoj vi zivotinjskoj energiji pricate u ljudima ako je Bog stvorio covjeka na svoju sliku i priliku… ako imamo zivotinjsku energiju u sebi, onda podrzavate Darwinovu teoriju da smo nastali od majmuna (mozda ja „bolestan“?)
    … a ova bajka o „izljecenju“ decka koji je vlio decke pa zavolio zene je vise nego ponizavajaca za ljudsku inteligentnciju.. kako vasnije sram pisati takve izmisljene price …
    da je tako lako mjenjati/programirati ljudsku prirodu i psihu nebi bilo puno losega na svijetu i zvali bi smo se kompjutori ili kazetofoni a ne ljudi…

    ha hah ha „Homoseksualnost je prosla“ ( kao autobus) i osnovao je porodicu …. SRAMOTA kakav je to dokaz ja znam porodice u kojima je tata „bolestan“ i seta sa deckima i svi kao zive i nitko ne kuzi (ja osobno to nikako nebi mogao gllumiti zeni djeci)…
    ovaj tekst kao da je pisan za vrijem srednjeg vijeka bez imalo strucnosti ljubavi ili ljudskosti a kamoli s imalo zdravog razuma…
    samo nabrzinu toliko i isprika zbog gresaka ili zbrkanosti…
    Fomenko

Ostavite odgovor

