BEOGRAD, 12 i 13. decembar, od 09-18:00h, SEMINAR

BEOGRAD, 12 i 13. decembar, od 09-18:00h, Lifecoaching Centar, Glavna 40, 11080, Zemun, Seminar: S lakoćom u Novu Godinu uz RITUAL SREĆE, Informacije i prijave:
Tel.: 063 777 22 64
Tel.: 060 140 05 11
lens.beograd@gmail.com

Фотографија корисника Vesna Mihajlovic

One comment on “BEOGRAD, 12 i 13. decembar, od 09-18:00h, SEMINAR

  1. Nisam baš siguran da je ovaj navod iz najave seminara tačan: „Uz pomoć određenih metoda i tehnika ulazi se u taj osećaj sreće, bez obzira kakve su spoljašnje životne okolnosti.“ Verujem da se „biti srećan“ može naučiti tako da se uživa u kratkim trenucima i malim stvarima, ali kako da spoljašnje životne okolnosti ne utiču kad ljudi žive u „golubarnicima“ – skučenim stanovima, stešnjeni sa svih strana. Ja živim na selu i malo toga mi treba da bih bio srećan: da mi se primi neki kalem, da iznikne ono što sam posadio, da mi se na povratku s posla obraduju psi i mačke (pa čak i komšijske) … Može se biti srećan i u gradu ali, mnogo teže je to postići i zato su neophodni ovakvi seminari…

Ostavite odgovor

