SRECNA VAM NOVA 2016-ta GODINA

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/92/72/15/927215ec82cbabcb3ab10f98c0415b3c.gif

Dragi prijatelji ovog bloga, samim tim i mene, hocu da vas pozdravim u ovoj poslednjoj noci 2015-te godine, da je ispratimo dostojanstveno, onako kako i zasluzuje. Neka ide svojim putem, a mi da docekamo mnogo lepsu, svetliju, srecniju i radosniju 2016-tu godinu. Umesto da ona cini nas srecnima, ucinimo mi sledecu godinu radosnom. Iskreno, meni prosla 2015, i nije bila nesto narocito naklonjena, odnela mi je nekoliko dragih bica, medju njima i moju dragu majcicu, ali kako kazu, zivot daje-zivot i uzima, sve je tocak i neprestalno se vrtimo u krug.. Dragi moji, zelim da je docekamo i prozivimo u savrsenom zdravlju radosti i veselju sa svojima najmilijima..Uzivajte u ovoj vedroj i hladnoj zimskoj noci, i neka vam bude toplo oko srca, a noc neka vam bude beskrajno vesela, svi buduci dani, meseci i godine neka vam budu blagosloveni i radosni, iz❤ vam zeli vasa Vesna Mihajlovic.
Moja pozajmljena, vec poznata poruka svima je; “Budite svetlost svetu”..❤

https://media.giphy.com/media/3o8dp0Y8NcJ9IfRetW/giphy.gif

10 comments on “SRECNA VAM NOVA 2016-ta GODINA

  1. Draga Vesna, HVALA na predivnim zeljama! Ti i jesi Svetlost Svetu!🙂
    Da je samo malo vise ljudi kao sto si ti! Zelim ti Srecnu i presrecnu Novu 2016-tu Godinu! Zdravlje, radost i veselje neka prate tebe i tvoje najdraze! Ljubav i Svetlost nek te uvek prate! With Love and Emerald Light, Suzana❤

  2. Draga Vesna, želim ti od sveg srca sve dobro u Novoj, a naročito da s radošću kročiš kroz sve nove dane!

    Lijepi pozdrav, Ana.

  3. Hvala na lepim željama a takođe sretna i Vama Nova 2016 g.  Koristim priliku da vam se zahvalim na vašim blogovima, koje rado čitam jer otvaraju jedan novi vidik i obogaćuju nas. Ostanite uvek ovakvi kakvu vas znaju svi vaši obožavatelji. Želim vam plodan i uspešan rad i ličnu i porodičnu sreću.

  4. Draga Vesna, zahvaljujem se na čestitci Nove 2016. godine i dozvoli da ti u Novoj godini zaželim čiste i vedre misli,zdravo i radosno srce i, kao i uvek toplu i zadovoljnu dušu. Rado čitam sve što mi pošalješ. Budi blagoslovena. Pozdrav od deda Srbe iz Vranja

  5. Poštovani !Od sveg srca Vam zahvaljujem na do sadašnjim prilozima-

    Molim Vas da mi vrijedne priloge šaljete na novu mail adresu:

    stelarijum@gmail.com

    Uz srdačan pozdrav želim Vam sve najbolje u 2016.godini.

  6. Pozdrav za sve vas i hvala od❤

    Antropozofska predavanja Bruneto Latini, licno nikom nista ne saljem, blog sve sam odradi kada se prijavite na blog..Svima srecno od❤

  7. Poštovana gospođo Mihajlović, hvala na lijepoj čestitci.

    Želim Vam sretnu, zdravu, veselu i uspješnu 2016. godinu kao i predstojeće Božićne blagdane!

    Hvala na prekrasnim člancima koje rado pratim i svim štivima koje pročitam na Vašoj stranici.

    Pozdrav iz Osijeka!

Ostavite odgovor

