VODJENA MEDITACIJA

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/92/b1/de/92b1de102ef1df5488ea59181f5e154b.gif

Ovo je jedinstvena vodjena meditacija, jedna od onih, koju praktikujem godinama, za koju mogu da kazem da daje izuzetne rezultate, uravnotezen rad nasih energetskih centara (cakri) u telu i pravi balans. Dobro bi bilo da je presnimite na CD uz dobru muziku, kao podlogu. Upravo sam je prekucala  sa CD-a i poprilicno mi je trebalo vremena da je prenesem prvo na papir, a onda otkucam i ovde iz zelje da je sa vama svima podelim, jer je jako dobra i korisna. Kada je slusate sa CD-a mnogo jednostavnije deluje i bolje, lakse za koristenje. Presnimite, slusajte i uzivajte…Ali, mozete je i odavde citati, kako god uradite bice ok…😀

Sedite udobno u stolicu i opustite se.

Zatvorite oci i stavite ruke na butine sa dlanovima okrenutim na gore.

Najpre cemo da izbalansiramo energetske kanale.
https://i2.wp.com/www.fpmt-ldc.org/images/announcement2/545-6-03.gif

* LEVI ENERGETSKI KANAL JE KANAL EMOCIJA.

* DESNI ENERGETSKI KANAL JE KANAL AKCIJE.

Kada god smo u mislima u proslosti, nalazimo se i LEVOM energetskom kanalu.

Kada smo u buducnosti, kada razmisljamo o buducim akcijama onda se nalazimo u DESNOM energetskom kanalu.

Posto je potrebno da budemo prisutni u sadasnjem trenutku, uvek cemo pre ciscenja  cakri izbalansirati energetske kanale.

Zato cete da pridignete ruke jedno 10cm iznad butina i pokusacete da procenite koji vam je dlan topliji i tezi.
https://i2.wp.com/www.fpmt-ldc.org/images/announcement2/545-6-03.gif

LEVI KANAL

Ukoliko vam je levi dlan topliji i tezi, spusticete desnu ruku ka zemlji, sa dlanovima okrenutim ka zemlji i reci cete (obracate se svojoj unutrasnjoj Majci bozanskoj- energiji KUNDALINI-SHAKTI, sa MAJKO, jer, ona vas cuva, ona zna sve o vama, ona vas stiti i usmerava), reci cete; Majko molim te, ocisti moj levi energetski kanal od svih negativnosti, molim te oslobodi me od svih suvisnih emocija, jer ja nisam ni te emocije, ni ovo telo, ali ni ove misli, ja sam duhovno bice. Molim te oslobodi moj LEVI kanal tame i beznadja i unesi u njega svetlost, radost i entuzijazam.
https://i2.wp.com/www.fpmt-ldc.org/images/announcement2/545-6-03.gif

DESNI KANAL

Ukoliko vam je desna ruka toplija i teza, savicete levu ruku u laktu sa dlanom okrenutim prema ramenu, paralelno sa ramenom, a desna ruka ce ostati na desnoj buitini sa dlanom okrenutim prema gore i reci cete; MAJKO molim te ocisti moj desni kanal od svih negativnosti, oslobodi moj desni kanal od suvisne toplote i unesi u njega mir i svezinu.

Posto imamo Desni, Levi i Centralni energetski kanal, isto tako imamo Levi, Desni i Centralni aspekt svake cakre

https://i2.wp.com/www.fpmt-ldc.org/images/announcement2/545-6-03.gif

MULADHARA CAKRA

Zato cemo sada cistiti sva tri aspekta.

Prvo cemo usmeriti paznju na MULADHARA cakru a to je (prvi energetski centar, baza kicme) i reci cemo; Majko molim te ocisti moju Muladhara cakru od svih negativnosti, daj mi nevinost i cistotu deteta, ucini da moja  prva cakra bude bude potpora ostalim cakrama, ucini da moja prva cakra bude cista kao prvi sneg.

https://i2.wp.com/www.fpmt-ldc.org/images/announcement2/545-6-03.gif

SVADISTAN CAKRA, DRUGA CAKRA-LEVI ASPEKT

Sada cemo da stavimo desnu ruku na levu preponu, to je druga cakra SVADISTAN cakra, levi aspekt te cakre, tu se nalazi centar za nasu cistu spoznaju i zato cemo da kazemo; Majko molim te daj mi cistu spoznaju, ucini da znam ISTINU o svemu, a onda cemo da vrtimo ispred te cakre u smeru kazaljke na satu, da tako podstaknemo okretanje te cakre a istovremeno joj dajemo vibracije i na kraju cemo odvaditi negativnost i predati Majci Zemlji.

https://i2.wp.com/www.fpmt-ldc.org/images/announcement2/545-6-03.gif

SVADISTAN CAKRA, DRUGA CAKRA-DESNI ASPEKT

Sada cemo staviti LEVU ruku na desnu preponu to je centar za nasu cistu paznju. Reci cemo; Majko molim te ocisti moju desnu Svadistan cakru (druga cakra ispod pupka) od svih negativnosti, ucini moju paznju cistom i nepomucenom. Molim te oslobodi me svih suvisnih briga i misli, jer ti cinis sve, ja ne cinim nista. Ova afirmacija je bitna da bih podstakli svoju podsvest da sve preda bozanskoj energiji, sve nase probleme i brige.

Sada cemo LEVU ruku vratiti na levu butinu, a desnom kruziti u smeru kazaljke na satu ispred te cakre, jer uvek dajemo vibraciju desnom rukom. Uvek kruzimo ispred cakre desnom rukom u smeru kazaljke na satu. Odvadicemo negativnosti i predati majci zemlji.
https://i2.wp.com/www.fpmt-ldc.org/images/announcement2/545-6-03.gif

SVADISTAN CAKRA, DRUGA CAKRA-CENTRALNI ASPEKT

Sada idemo na centralni aspekt druge Svadistan cakre. Stavicemo ruku jedno 3 prsta ispod pupka i reci; Majko molim te ucini me kreativnom osobom, daj mi bozansku kreativnost, kako bi i drugi ljudi uzivali u mojoj kreativnosti. Sada cemo da vrtimo u smeru kazaljke na satu  desnom rukom ispred te cakre, odvaditi negativnosti i predati ih majci zemlji.
https://i2.wp.com/www.fpmt-ldc.org/images/announcement2/545-6-03.gif

LEVI ASPEKT MANIPURA CAKRE – TRECA CAKRA

Sada stavimo desnu ruku ispod levog rebra, treca cakra, levi aspekt Manipura cakre i reci; Majko molim te ucini me darezljivom i nesebicnom osobom. Ucini me dobrom domacicom ili domacinom svog doma. Sada cemo da vrtimo rukom u smeru kazaljke na satu ispred te cakre, odvaditi negativnosti i predati Majci Zemlji.
https://i2.wp.com/www.fpmt-ldc.org/images/announcement2/545-6-03.gif

DESNI ASPEKT MANIPURA CAKRE – TRECA CAKRA

Stavicemo levu ruku ispod desnog rebra. Reci cemo; Majko, ti si ta koja resava moje porodicne i financijske probleme i zato ti predajem sve te probleme. Molim te  ucini da svaka moja akcija ima uspesan zavrsetak i daj mi kraljevsko dostojanstvo. Vraticemo levu ruku na levu butinu a desnom rukom cemo kruziti u smeru kazaljke na satu ispred te cakre. Odvadicemo negativnosti i predati Majci Zemlji.
https://i2.wp.com/www.fpmt-ldc.org/images/announcement2/545-6-03.gif

CENTRALNA MANIPURA CAKRA, TRECA CAKRA

Sada cemo da stavimo desnu ruku na pupak, centralna MANIPURA CAKRA, treca cakra ili energetski centar. Reci cemo; Majko molim te  ucini me zadovoljnom osobom sa onim sto imam i onim sto jesam. Molim te ojacaj ispravne principe u meni, ovo se odnosi na Kosmicke/Metafizicke principe ili 10 bozijih zapovesti (ako verujete u njih) i ucini da se sa lakocom pridrzavam ispravnih principa. Molim te ojacaj evolutivni potencijal u meni. Vrticemo desnom rukom u smeru kazaljke na satu ispred te cakre, odvaditi negativnosti i predati ih Majci Zemlji
https://i2.wp.com/www.fpmt-ldc.org/images/announcement2/545-6-03.gif

VOID

Sada cemo rasiriti saku na desnoj ruci i staviti preko celog stomaka. Tu se nalazi VOID, Void nije cakra ali ima sve osobine cakre i nastaje tako sto, kada Svadistan (druga cakra) kruzi oko Manipure (treca cakra) emituje negativnosti koje je prikupila u toku i tako nastaje VOID, okean iluzija, znaci tu se nalaze sve nase iluzije. Zato cemo reci Majko, oslobodi me svih iluzija, a onda cemo kruziti desnom rukom u smeru kazaljke na satu preko celog stomaka, odvaditi negativnosti i predati Majci Zemlji.
https://i2.wp.com/www.fpmt-ldc.org/images/announcement2/545-6-03.gif

SRCANA CAKRA, CETVRTA CAKRA – LEVI ASPEKT

Sada cemo staviti desnu ruku na srce i reci cemo; Majko, molim te otvori moje srce i udji u njega, ocisti moje srce sa svojom majcinskom ljubavlju od svih negativnosti, oslobodi me suvisnih emocija, oslobodi me svih stega i ucini da mojim srcem vladaju ljubav, milosrdje i radost. Molim te daj mi stanje svedoka, kako bih bila u stanju da nepristrasno posmatram ovaj zivot kao igru. Sada cemo da vrtimo u smeru kazaljke na satu ispred te cakre, odvadicemo negativnosti i predati Majci Zemlji.
https://i2.wp.com/www.fpmt-ldc.org/images/announcement2/545-6-03.gif

ANAHATA, CETVRTA CAKRA – DESNI ASPEKT

Sada cemo staviti levu ruku na desnu Anahata cakru i reci cemo; Majko ti si odgovornost u meni, vraticemo levu ruku na levu butinu a desnom rukom cemo dati vibracije kruzeci ispred te cakre u smeru kazaljke na satu, odvaditi negativnosti i predati Majci Zemlji

https://i2.wp.com/www.fpmt-ldc.org/images/announcement2/545-6-03.gif

ANAHATA, CETVRTA CAKRA -CENTRALNA

Sada cemo staviti desnu ruku na centralnu Anahata cetvrtu na centar grudi i reci cemo; Majko oslobodi me svih strahova i ucini me hrabrom i odvaznom osobom, hrabrom da uvek kazem istinu. Molim te oslobodi me svih „neprijatelja“ kako vanjskih tako i unutrasnjih i ojacaj moj imuni sistem.

Sada cemo kruziti desnom rukom ispred te cakre u smeru kazaljke na satu, odvaditi negativnosti i predati Majci Zemlji.

https://i2.wp.com/www.fpmt-ldc.org/images/announcement2/545-6-03.gif

LEVI ASPEKT VISUDA CAKRE/PETE CAKRE

Sada cemo staviti desnu ruku na levo rame, levi aspekt pete Visudi cakre. Reci cemo; Majko daj mi sposobnost da na ispravan nacin cenim i postujem sebe. Daj mi osecaj samopouzdanja i samouverenosti. Kruzicemo u smeru kazaljke na satu desnom rukom ispred te cakre, odvaditi negativnost i predati Majci Zemlji.
https://i2.wp.com/www.fpmt-ldc.org/images/announcement2/545-6-03.gif

DESNI ASPEKT VISUDA CAKRE/PETE CAKRE

Sada cemo staviti levu ruku na desno rame i reci cemo; Majko molim te oslobodi me svake potrebe za kontrolom i dominacijom nad drugim ljudima, molim te  da budem uteha mnogim ljudima, oslobodi me potrebe da ogovaram druge ljude, daj mi bozansku diplomaticnost u kontaktu sa drugim ljudima. Vraticemo levu ruku na levu butinu a desnom cemo vrtiti u smeru kazaljke na satu. Odvaditi negativnosti i predati majci Zemlji.
https://i2.wp.com/www.fpmt-ldc.org/images/announcement2/545-6-03.gif

CENTRALNI ASPEKT VISUDA CAKRE/PETE CAKRE

Sada cemo kaziprst desne ruke staviti u rupici na vratu, u centralni aspekt Visudi cakre, pete cakre i reci cemo; Majko molim te, ucini me kolektivnom osobom, daj mi stanje posmatraca i ucini da osetim da sam deo celine. Ucini da znam da izrazim svaku svoju misao na pravilan nacin.. Vrticemo desnom rukom ispred ove cakre, odvaditi sve negativnosti i predati Majci Zemlji.

Sada cemo staviti desnu ruku na potiljak i malo zabaciti glavu unazad, tu se nalaze sve nase uslovljenosti iz proslih zivota, ali i iz ovog sadasnjeg zivota i zato cemo reci; Majko molim te oslobodi me svih uslovljenosti i malo cemo, blago lupkati po potiljku po toj cakri.
https://i2.wp.com/www.fpmt-ldc.org/images/announcement2/545-6-03.gif

Sada cemo staviti desnu saku, rasiren dlan na celo, malo cemo pognuti glavu napred i reci cemo; Majko, ja od srca oprastam sve svima, oprastam sve drugima, oprastam sebi i svojim mislima, od srca. Osetimo taj oprostaj u sebi u svom srcu i izgovorite jednu molitvu, kakvu zelite..to moze biti molitva iz vase veroispovesti „Oce nas“, „Elham“, ili neka druga molitva po vasem izboru, a mozete se pomoliti i svojim recima iz srca. Onda cemo vratiti obe ruke na butine, usmericemo paznju na centar temena i pokusati da ostanemo u stanju bez misli. Ako neka misao naidje, reci cemo; Ne sada, ili ne to, vraticemo paznju na centar temena i u ovom stanju cemo ostati 10 do 15 minuta.

https://i2.wp.com/www.fpmt-ldc.org/images/announcement2/545-6-03.gif
VIDEO SA PRELEPOM MUZIKOM
Craig Pruess, Sacred Chants of Shiva

https://i2.wp.com/www.fpmt-ldc.org/images/announcement2/545-6-03.gif

2 comments on “VODJENA MEDITACIJA

  1. Poštovana gospođo Vesne Mihajlović, jednom prilikom ste mi odgovorili na moje pitanje na ovaj način, pa se nadam da to budete i sada napravili. Odmah ću reći da uvjetno rečeno patim za učenjem meditacije, ali ovdje u mojoj blizini nemam nigdje mogućnosti da to naučim, a online, još nisam naišao na mogucnost da bi tako nesto naučio, a ono što i jesam, to mi nije odgovaralo. Naime, ja imam jedan svoj jako veliki problem, radi čega bih i želio naučiti meditirati, smatrajuči da će mi to pomoći u životu jako puno, a taj Vam je problem što mozak ne mogu okupirati tako da ga umirim, pa meditiram, nego mi misli lete većom brzinom od brzine svjetlosti, a jednostavno nemam snage da ih umirim. Imam osjećaj da svake milijunite sekunde prođe kroz njega milijun različitih misli i tu si ne mogu pomoći. Možete li mi Vi na bilo koji način pomoći?

    Željko

    • kbszeljko, ne znam koju vrstu meditacije koristite, ali za pocetnike je najjednostavnije da sednete udobno na stolicu, ili negde gde vam prija, stavite ruke na kolena, na butine, sa dlanovima na gore, zatvorenih ociju i utonite u sebe. Slusajte i pratite svoje disanje, opustajte se po malo, disite punim plucima i lagano, sa stomakom, mnogi ljudi ne znaju pravilno disati, jer disu kao ribe na skrge, gornjim delovima pluca.. Ne ocekujte nista od meditacije, samo sedite, disite i posmatrajte svoje misli, pustajte ih neka prolaze, ne zaustavljajte se u diskusiju sa njima, samo ih posmatrajte i pustite neka idu dalje..kao na fabrickoj traci, ili na ulici kada automobili klize jedan za drugim… Bez obzira sto vas misli opsedaju, niste jedini, jer protiv misli se jos niko nije izborio na silu i svojim zeljenjem…U toku opustanja mozete misliti na nesto lepo, na neki dogadjaj koji vas raduje, koji vas cini srecnim..mozete izgovarati u sebi mentalno neke svete reci, imena, molitve, sta god vas opusta i sto vam se cini lepim, sigurnim za vas, dok ne budete u situaciji da vas misli i sve sto vam u toku opustanja dolazi na pamet ne bude vise smetalo. To je nas um, ego, oni ne vole da smo u sadasnjem trenutku, jer za ego je to smrt, tada je um izbacen iz akcije, ne moze nam servirati ono sto ego zeli hoce, vec smo mi tada gazde, a on sluga. Nase zelje nisu nase, to nas ego zeli iz nas. Dok se to ne desi, mi smo nazalost njegove sluge, jer nam on kroji sudbinu. Ne ocekujte nista u pocetku, ne ocekujte bas nista od svega toga, samo se opustajte. Nekada to zna trajati danima, mesecima, godinama, ako niste vicni ‘ulasku’ u meditaciju ili opustanju. Dovoljno je svaki dan da za sebe odvojite pola sata u jutro (najbolje pri izlasku sunca, jer su tada najjace energije koje nam pristizu i koje nas okrepljuju, mozete i pri zalasku sunca meditirati. Bitno je da se ne nervirate oko bilo cega, sto vam se desava u toku meditacije, jer kada odlucite ici putem koji vas odvaja od nervoze, ljutnje, besa, agresije…sve se uroti da vas omete na vasem putu ka Bogu, ka sebi, kako god to smatrali..Sve je u vama, kljuc vasih resenja za sve sto vas zanima i sto vam je potrebno, je u vama, nista nije van vas. Kada se opustite, samo budite ‘nemi’ posmatrac, nemojte se uplicati u igrice uma, jer nam on tada servira razne misli, dogadjanja, vraca nas u neke situacije kroz koje smo prosli, secanja…samo da nas odvuce od sadasnjeg trenutka, jer u njemu se nalaze svi odgovori. Taj trenutak kada budete dosli u njega, trenutak gde nema misli, na sam izvor misli, tada cete znati da je to to..Samo posmatrajte i pustite neka misli odlaze, naredite im mentalno da vam ne trebaju, recite im da ih ne zelite i one ce otici, napustice vas..Kada budete imali malo vise iskustva, videcete kako i nije tako tesko da utonete u svoj unutrasnji mir, a do tada ja vam zelim svako dobro, radost i volju da uspete u onome sto zelite i sto je ok za vas. Meditacija nije nista drugo osim tihovanje, sedenje u miru i tisini sebe, u molitvi, kako god, ali je ulazak i spajanje sa sobom, sa Bogoom..Lep pozdrav i svako dobro vama i svima na ovom blogu zelim u ovoj, ali i u svim sledecim godinama, od❤

Ostavite odgovor

