POMOZITE DELOM, A NE TEORIJOM, ONIMA, KOJIMA JE VASA POMOC POTREBNA, PREDJITE SA RECI NA DELA

Ne stavljam ovu slicicu i tekst da bih pothranjivala svoj ego, da bih sebe uzdizala, da bih se hvalila, nista od svega toga, ako mi verujete, iako ce nekima tako delovati, jer to nikad ne bih radila na taj nacin, niti bih o tome pricala bilo kome. Jedini razlog tome jeste, da bih u vama svima ili makar u nekom od vas podstakla ono unutrasnje prelepo stanje i osecanje, koje jedan covek moze imati u sebi, a to je samilost prema svom ‘bratu’ ili ‘sestri’ na zemlji, da pomogne, da nekog obraduje, da nekoga spasi od gladi, od hladnoce, od okrutnosti, sa kojom dospevamo u slicne situacije.. Da li ste ove zime obradovali nekoga, kome je vasa pomoc bila potrebna, na bilo koji nacin, ako niste, imate jos sanse da to i ucinite. Zelim vam svaku srecu i milostivo srce…❤

Ovo su nekidasnja dva rucka, plus svakom po pola hleba, sa kojima sam obradovala dva srca, koji su na jakoj hladnoci sedeli i prosili na beogradskim ulicama…Ucinite bilo sta, koliko vase mogucnosti dozvoljavaju i ovo nije mnogo, ali njima u takvim trenucima mnogo znaci..Nemojte dozvoliti da vas unutrasnji saboter pocne svoju pricu, jer ce sve uraditi da to ne napravite, ako ga kojim slucajem poslusate, sta god da vam kaze, ne slusajte ga, jer vas odvraca od dobroga. Ne morate im spremati rucak i nositi od kuce kao sto sam ja ucinila ovaj put, povremeno udjem u neku obliznju pekaru, kupim kiflicu, burek, pljeskavicu, topli caj, kafu, sta god i ponudim im da se malo osveze, okrepe i zagreju.. Kada imam mogucnosti tako radim, i nikad nisam zbog toga zalosna, vec radosna, jer i na njihovim licima vidim radoost. Ne gledam ih odozgo, jer sam nadmocnija i superiornija, vec zaista to cinim iz ljubavi. Zauzvrat, uvek imam i za sebe i vise nego sto mi treba, jer sam moje prohteve svela na minimum u odnosu kakava sam bila u toku dosadasnjeg zivota, iako nikada nisam bila bahata, halapljiva i pohlepna… Ucinite nesto, obradujte nekoga, pomozite, bicete i sami srecniji, jer dobrim delima koja cinite, verovali ili ne cak i neke karmicke dugove mozemo resavati (otplacivati), umesto kroz bolest i tragedije, otplatite dobrim delima… Jos pre nego sam za to saznala, cinila sam isto, bez ikakvog ocekivanja. Sada sam to i osvestila i volim.❤ :*

One comment on “POMOZITE DELOM, A NE TEORIJOM, ONIMA, KOJIMA JE VASA POMOC POTREBNA, PREDJITE SA RECI NA DELA

  1. Koliko god malo da imam, nađe se neka parica za one koji nemaju ništa. Niko nije na ulici, u prošnji iz obesti. Muka ga natera, nekog nemaština, nekog „gazde“, ali da ti ljudi i deca pate, to je sigurno.
    Bilo je situacija da vidim dete da prosi ispred pekare gde sam kupovala peciva za doručak, dok sam to kupovala. Bilo mi je čudno što je dete odbijalo da mu kupim nešto da pojede, htelo je samo novac. Razumela sam da ga neko na to tera. Davala koliko sam mogla.
    Nerado o tome govorim, ali, eto, podstakli ste me.

Ostavite odgovor

