TRENUTAK ‘ODLASKA’

Kada dodje trenutak da napustite ovu dimenziju, da umrete, kada bi vam se dozvolilo, kada bi mogli i kada bi imali izbor biranja, sta da ponesete sa sobom, nesto, sto vam je jako bitno i sveto u ovom zivotu, nesto, za sta ste jako vezani, nesto najdraze, nesto, sto sada momentalno nemate, a zeleli bi da imate, mozda nesto, sto vam sada zivot znaci, sa cim bi tamo bili ispunjeni i zadovoljni, sta bi to bilo za vas?

Slobodno napisite ono sto vam prvo padne na pamet, jer nasa unutrasnjost, nasa podsvest najbolje zna sta je to sto je za nas dobro i najbolje…Ovo zaista nije nikakva provokacija, nikakvo ironicno ispitivanje i propitkivanje, vec mi se to pitanje samo nametnulo u toku jutra, razmisljajuci i posmatrajuci sebe, svoje misli, kako sam za neke stvari jos uvek vezana… :/

Na kraju cu vam iskreno napisati odgovor u komentaru, sta je to, sto bih najradje sa sobom ponela i tada bih bila presrecna…😉

Zelim vam dobar, lep i radostan dan…😉

Des’ree – Life
https://www.youtube.com/watch?v=BKtrWU4zaaI

7 comments on “TRENUTAK ‘ODLASKA’

  1. Stvarno, intezivno sam razmišljao šta bi to moglo da bude. Na kraju, ništa materijalno me ne fascinira više…. jedino bi mi bilo žao mojih najbližih. Možda bih ipak poneo jedan par patika za trčanje😉

  2. Draga Vesna, iskreno da vam kažem, bojim se smrti i bojim se umrijeti..
    Nisam nikada razmišljala na taj način da nešto ponesem sa sobom kada odem, kada čovjek mora umrijeti..Imama dva anđela za koje živim i oni su mi sve na svijetu, zbog njih se budim svakoga jutra, zbog njih i za njih živim. To su moja dva dušom, predivna dobra sina, imaju hendikep-gluhoću, jako je teško, ali nosimo se sa time kako najbolje znamo i umijemo. Ljudi su jako okrutni i nemaju baš prijatelja i razumijevanje, okoline koja ih okružuje, zato smo sve..oni meni i ja njima, zato se bojim umrijeti, jer želim što duže mogu biti sa njima, da ih uputim i pomognem kada treba, da bdijem nad njima i čuvam ih što duže mogu, jer ne mogu zamisliti da sam bez njih, oni su mi bili sve, sada su mi sve i bit će mi sve zauvijek..
    Imate prekrasne teme i volim Vas pratiti..srdačan pozdrav
    Romana

  3. Postovanje Vesna…uzivam u vasim komentarima…jer ono podsecaju na razmiljanje…u ovom banalnom i izopacnom svety ljudskih vrednosti….Sta bi poneo u trenutku „ODLASKA SA OVOGA SVETA“….pa mislim da bi to bili moji neostvareni ciljevi u zivotu i propustene prilike….Neko vreme sam radio sa Kanadskim Indijancima i naucio neke od njihovih zivotnih mudrosti..jednu koju sam zauvek zapamtio je bila ova:
    Oni kazu da postoje 4 stvari u nasem zivotu koje se niikada ne mogu povratiti:
    1.Izgovorena rec
    2.Ispaljena strela, metak
    3.Protekli zivot i
    4.Propustene prilike u nasem zivotu

    A takvih je bilo dosta kao u privatnom tako i u poslovnom zivotu…evo toliko od mene… Pozdrav od Dr Branka Kirica

  4. Ako je smrt prelaz u nesto sto produzava moje postojanje i dalje u bilo kom obliku, rado bih ponela secanje na ovaj zivot, da ne bude besmisleno radjanje. Ne dopada mi se radjanje kao pocetak puta ka nekom kraju koji se pretvori u totalno nista-smrt..
    Ako je smrt stvarno kraj, nista ne bih ponela. Neka sve traje i posle mene.

Ostavite odgovor

