OTIMANJE – KRAĐA NOVOROĐENIH BEBA – TRAŽIM SVOJE ROĐENO DETE

Lilian Liki Milo, nekad, sa svojih 18.god.

Lilian piše: TRAZIM – ćerku koja se rodila 3 Mart 1975 godine u 16:00 (ili 16:20) u Kruševcu. Ćerku sam rodila živu (zaplakala, prodisala) a onda je misteriozno umrla. Dete nemam, telo nismo videli, groba nema, a ni dokumentacije nema. Ovo je moja slika kad sam imala 18 i 40.god. kao ona sada. Ako se pronađes u mojim fotografijama, slobodno se javi.. Tvoja mama.

Lilian Liki Milo,  sa svojih 40.godina.

P.S. Iskreno, meni je srce zadrhtalo, pročitavši ovo…😦
Stavljanjem ovog teksta na blog, dajem moj mali doprinos razotkrivanju ISTINE, jer sve što sam u životu želela, to je bila Istina u svemu i o svemu…!

2 comments on “OTIMANJE – KRAĐA NOVOROĐENIH BEBA – TRAŽIM SVOJE ROĐENO DETE

  1. Evo još jedan slučaj mladog momka iz Bosne, podelite ovaj tekst, možda se nekom sreća i osmehne…Stavite ispod u komentare i vaše slične slučajeve, jer nikad se ne zna ko može da pročita i pomogne…

Ostavite odgovor

