VOĐENA MEDITACIJA ZA BALANSIRANJE NAŠIH ENERGETSKIH CENTARA – ČAKRI

Ovo je jedinstvena vođena meditacija, jedna od onih, koju praktikujem godinama i za koju mogu da kažem da daje izuzetne rezultate. 

Dobro bi bilo da je presnimite na CD uz dobru muziku kao podlogu. Upravo sam je prekucala  sa CD-a i poprilično mi je trebalo vremena da je prenesem prvo na papir, a onda otkucam i ovde iz želje da je sa vama svima podelim, jer je jako dobra i korisna. Kada je slušate sa CD-a mnogo jednostavnije deluje i bolje, lakše je za koristenje. Uživajte..😀

Sedite udobno u stolicu i opustite se.

Zatvorite oči i stavite ruke na butine sa dlanovima okrenutim na gore.

Najpre ćemo da izbalansiramo energetske kanale.
LEVI ENERGETSKI KANAL JE KANAL EMOCIJA.

DESNI ENERGETSKI KANAL JE KANAL AKCIJE.

Kada god smo u mislima u prošlosti, nalazimo se i LEVOM energetskom kanalu.

Kada smo u budućnosti, kada razmišljamo o budućim akcijama onda se nalazimo u DESNOM energetskom kanalu.

Posto je potrebno da budemo prisutni u sadašnjem trenutku, uvek ćemo pre čišćenja  čakri izbalansirati energetske kanale.

Zato ćete da pridignete ruke jedno 10cm iznad butina i pokušaćete da procenite koji vam je dlan topliji i teži. 

LEVI KANAL

Ukoliko vam je levi dlan topliji i teži, spustićete desnu ruku ka zemlji, sa dlanovima okrenutim ka zemlji i reći ćete (obraćate se svojoj KUNDALINI energiji sa MAJKO, jer, ona vas čuva, ona zna sve o vama, ona vas štiti i usmerava), reći ćete; Majko molim te očisti moj levi energetski kanal od svih negativnosti, molim te oslobodi me svih suvišnih emocija, jer ja nisam ni te emocije, ni ovo telo, ali ni ove misli, ja sam duhovno biće. Molim te oslobodi moj LEVI kanal od tame i beznađa i unesi u njega svetlost, radost i entuzijazam. 

DESNI KANAL

Ukoliko vam je desna ruka toplija i teža, savićete levu ruku u laktu sa dlanom okrenutim prema ramenu, paralelno sa ramenom, a desna ruka će ostati na desnoj butini sa dlanom okrenutim prema gore i reći ćete; MAJKO molim te očisti moj desni kanal od svih negativnosti, oslobodi moj desni kanal od suvišne toplote i unesi u njega mir i svežinu.

Pošto imamo Desni, Levi i Centralni energetski kanal, isto tako imamo Levi, Desni i Centralni aspekt svake čakre. 

MULADHARA ČAKRA

Zato ćemo sada čistiti sva tri aspekta. 

Prvo ćemo usmeriti paznju na MULADHARA čakru a to je (prvi energetski centar, baza kičme) i reći ćemo; Majko molim te očisti moju Muladhara čakru od svih negativnosti, daj mi nevinost i čistotu deteta, učini da moja  prva čakra bude potpora ostalim čakrama, učini da moja prva čakra bude čista kao prvi sneg. 
SVADISTAN ČAKRA, DRUGA ČAKRA-LEVI ASPEKT

Sada cemo da stavimo desnu ruku na levu preponu, to je druga čakra SVADISTAN čakra, levi aspekt te čakre, tu se nalazi centar za našu čistu spoznaju i zato ćemo da kažemo; Majko molim te, daj mi čistu spoznaju, učini da znam ISTINU o svemu, a onda ćemo da vrtimo ispred te čakre u smeru kazaljke na satu, da tako podstaknemo okretanje te čakre a istovremeno joj dajemo vibracije i na kraju ćemo odvaditi negativnost i predati Majci Zemlji.

SVADISTAN ČAKRA, DRUGA ČAKRA-DESNI ASPEKT

Sada ćemo staviti LEVU ruku na desnu preponu to je centar za nasu čistu paznju. Reći ćemo; Majko molim te očisti moju desnu Svadistan čakru (druga čakra ispod pupka) od svih negativnosti, učini moju pažnju čistom i nepomućenom. Molim te oslobodi me svih suvišnih briga i misli, jer ti činis sve, ja ne činim ništa. Ova afirmacija je bitna da bih podstakli svoju podsvest da sve preda božanskoj energiji, sve naše probleme i brige. 

Sada ćemo LEVU ruku vratiti na levu butinu  a desnom kružiti u smeru kazaljke na satu ispred te čakre, jer uvek dajemo vibraciju desnom rukom. Uvek kružimo ispred čakre desnom rukom u smeru kazaljke na satu. Odvadićemo negativnosti i predati majci zemlji. 

SVADISTAN ČAKRA, DRUGA ČAKRA-CENTRALNI ASPEKT

Sada idemo na centralni aspekt druge Svadistan čakre. Stavićemo ruku jedno 3 prsta ispod pupka i reći; Majko molim te učini me kreativnom osobom, daj mi božansku kreativnost, kako bi i drugi ljudi uživali u mojoj kreativnosti. Sada ćemo da vrtimo u smeru kazaljke na satu  desnom rukom ispred te čakre, odvaditi negativnosti i predati ih majci zemlji. 

LEVI ASPEKT MANIPURA ČAKRE – TREĆA ČAKRA

Sada stavimo desnu ruku ispod levog rebra, treća čakra, levi aspekt Manipura čakre i reći ćemo; Majko molim te učini me darežljivom i nesebičnom osobom. Učini me dobrom domaćicom ili domaćinom svog doma. Sada ćemo da vrtimo rukom u smeru kazaljke na satu ispred te čakre, odvaditi negativnost i predati Majci Zemlji.

DESNI ASPEKT MANIPURA ČAKRE – TREĆA ČAKRA

Stavićemo levu ruku ispod desnog rebra. Reći ćemo; Majko, ti si ta koja resava moje porodične i financijske probleme i zato ti predajem sve te probleme. Molim te  učini da svaka moja akcija ima uspešan završetak i daj mi kraljevsko dostojanstvo. Vratićemo levu ruku na levu butinu a desnom rukom ćemo kružiti u smeru kazaljke na satu ispred te čakre. Odvadićemo negativnosti i predati Majci Zemlji. 

CENTRALNA MANIPURA ČAKRA, TREĆA ČAKRA

Sada ćemo da stavimo desnu ruku na pupak, centralna MANIPURA ČAKRA, treća čakra. Reći ćemo; Majko molim te  učini me zadovoljnom osobom sa onim što imam i onim što jesam. Molim te ojačaj ispravne principe u meni, ovo se odnosi na Kosmičke/Metafizičke principe ili 10 božijih zapovesti (ako verujete u njih) i učini da se sa lakoćom pridržavam ispravnih principa. Molim te ojačaj evolutivni potencijal u meni. Vrtićemo desnom rukom u smeru kazaljke na satu ispred te čakre, odvaditi negativnosti i predati ih Majci Zemlji.

VOID

Sada ćemo raširiti šaku na desnoj ruci i staviti preko celog stomaka. Tu se nalazi VOID, Void nije čakra ali ima sve osobine čakre i nastaje tako što, kada Svadistan (druga čakra) kruži oko Manipure (treća čakra) emituje negativnosti koje je prikupila u toku i tako nastaje VOID, okean iluzija, znači tu se nalaze sve nase iluzije. Zato ćemo reći Majko, oslobodi me svih iluzija, a onda ćemo kružiti desnom rukom u smeru kazaljke na satu preko celog stomaka, odvaditi negativnosti i predati Majci Zemlji.

SRČANA ČAKRA, ČETVRTA ČAKRA – LEVI ASPEKT

Sada ćemo staviti desnu ruku na srce i reći ćemo; Majko, molim te otvori moje srce i udji u njega, očisti moje srce sa svojom majčinskom ljubavlju od svih negativnosti, oslobodi me suvišnih emocija, oslobodi me svih stega i učini da mojim srcem vladaju ljubav, milosrđe i radost. Molim te daj mi stanje svedoka, kako bih bila u stanju da nepristrasno posmatram ovaj život kao igru. Sada ćemo da vrtimo u smeru kazaljke na satu ispred te čakre, odvadićemo negativnosti i predati Majci Zemlji.

ANAHATA, ČETVRTA ČAKRA – DESNI ASPEKT

Sada ćemo staviti levu ruku na desnu Anahata čakru i reći ćemo; Majko ti si odgovornost u meni, vratićemo levu ruku na levu butinu a desnom rukom ćemo dati vibracije kružeći ispred te čakre u smeru kazaljke na satu, odvaditi negativnosti i predati Majci Zemlji

ANAHATA, ČETVRTA ČAKRA – CENTRALNA 

Sada ćemo staviti desnu ruku na centralnu Anahata čakru, četvrtu na centar grudi i reći ćemo; Majko oslobodi me svih strahova, učini me hrabrom i odvažnom osobom, hrabrom da uvek kažem istinu. Molim te oslobodi me svih „neprijatelja“ kako vanjskih tako i unutrašnjih i ojačaj moj imuni sistem. 

Sada ćemo kružiti desnom rukom ispred te čakre u smeru kazaljke na satu, odvaditi negativnosti i predati Majci Zemlji.

LEVI ASPEKT VIŠUDA ČAKRE/PETE ČAKRE

Sada ćemo staviti desnu ruku na levo rame, levi aspekt pete Višudi čakre. Reći ćemo; Majko daj mi sposobnost da na ispravan način cenim i poštujem sebe. Daj mi osećaj samopouzdanja i samouverenosti. Kružićemo u smeru kazaljke na satu desnom rukom ispred te čakre, odvaditi negativnost i predati Majci Zemlji.

DESNI ASPEKT VIŠUDA ČAKRE/PETE ČAKRE

Sada ćemo staviti levu ruku na desno rame i reći ćemo; Majko molim te oslobodi me svake potrebe za kontrolom i dominacijom nad drugim ljudima, molim te  da budem uteha mnogim ljudima, oslobodi me potrebe da ogovaram druge ljude, daj mi božansku diplomatičnost u kontaktu sa drugim ljudima. Vratićemo levu ruku na levu butinu a desnom ćemo vrtiti u smeru kazaljke na satu. Odvaditi negativnosti i predati majci Zemlji.

CENTRALNI ASPEKT VIŠUDA ČAKRE/PETE ČAKRE

Sada ćemo kažiprst desne ruke staviti u rupici na vratu, u centralni aspekt Višudi čakre, pete čakre i reći ćemo; Majko molim te, učini me kolektivnom osobom, daj mi stanje posmatrača i učini da osetim da sam deo celine. Učini da znam da izrazim svaku svoju misao na pravilan način.. Vrtićemo desnom rukom ispred ove čakre, odvaditi sve negativnosti i predati Majci Zemlji.

Sada cemo staviti desnu ruku na potiljak i malo zabaciti glavu unazad, tu se nalaze sve nase uslovljenosti iz proslih zivota, ali i iz ovog sadasnjeg zivota i zato cemo reci; Majko molim te oslobodi me svih uslovljenosti i malo cemo, blago lupkati po potiljku po toj cakri. 

Sada ćemo staviti desnu šaku, dlan raširen na čelo, malo ćemo pognuti glavu napred i reći ćemo; Majko, ja od srca opraštam sve svima, opraštam sve drugima, sebi i svojim mislima, od srca. Osetimo taj oproštaj u sebi u svom srcu i izgovorite jednu molitvu, kakvu i koju želite..to može biti molitva iz vaše veroispovesti ili svojim rečima da se pomolite iz srca. Onda ćemo vratiti obe ruke na butine, usmerićemo pažnju na centar temena i pokušati da ostanemo u stanju bez misli. Ako neka misao naidje, reći ćemo; Ne sada ili ne to i vratićemo paznju na  centar temena i u ovom stanju ćemo ostati 10 do 15 minuta.


Na mom CD-u je ova podloga
Craig Pruess, Sacred Chants of Shiva
https://www.youtube.com/watch?v=ZUmiN-ifzkQ

2 comments on “VOĐENA MEDITACIJA ZA BALANSIRANJE NAŠIH ENERGETSKIH CENTARA – ČAKRI

  1. Draga Vesna,

    Nadam se da ctate ove meilove, mada ne bih se cudo ni da ne citate. Ja bih vas molio , ako mozete, da mi posaljete na meil predavanja Samael Aun Weora jer ne umijem da ih skinem sa vaseg sajta. Mnogo me zanimaju pa ako mozete bio bih vam zahvalan da mi ih poslajete. Znimaju me sva predavanja.

    Hvala! Pozdrav, Petar Micunovic

    • Pozdrav za petar22@alice.it

      Verujte mi na reč da sam i sve ovo do sada objavila na moju odgovornost, jer ovi spisi, učenja, tekstovi nemaju svrhu na ovaj način da se koriste, zato postoje predavanja od prvog do 20 dvadesetog iz faze „A“, drugih 20 iz faze „B“ i sledećih 20 predavanja iz faze „C“ i to nije kraj, postoji mnogo toga što se ne može tek tako naučiti, shvatiti, posebno ne primeniti, samo ako se čita ovako…Red postoji u svemu pa i u tome..Ide se od početka pa polako jedno po jedno. Sve ovo što sam stavljala na blog je samo moja žarka želja da ljudima bar malo dočaram, odnosno približim ono što se zove univerzalnom istinom, to čovek jednostavno ili zna, ili ne zna. Iz jednog ili nekoliko tekstova čovek ne može ništa naučiti niti shvatiti, jer ta doktrina je mnogo opširnija i sveobuhvatnija.. Postoje predavanja u Beogradu za zainteresovanje, ako ste iz Beograda možete se priključiti, jer čitati ovako ili slušati predavanje nije jedno te isto. Moja želja je bila u toliko da se možda neko zainteresuje i da posluša predavanja, ali postoji i ona, “ čovek kada je spreman „put“ mu se sam otvara…“
      Postoji Skype i možete slušati predavanja bilo gde da se nalazite. Mislim da će uskoro profunkcionisati nešto još bolje i lakše da se dođe u kontakt i da se odslušaju predavanja. Ovde ću obavestiti i staviti sve informacije o novostima u vezi predavanja na daljinu…Pozdrav..

Ostavite odgovor

