MOLITVA ILI ŽELJA ZA MIR U SVETU

Molitva koja izađe iz srca, je molitva koja ima snagu…Izgovorite je srcem, odnosno, osetite je srcem, proširite taj osećaj iz srca oko sebe, u što širem luku…❤
Svaki dan se nešto slavi, svaki dan nam kažu, dan je ovoga ili, dan je onoga, malo mi sve to smeta, jer sa svim tim, bar mi se čini, da više privlačimo nedaće, nego što prizovemo dobro…Ali, ovaj dan mi je baš mio, čak mi lepo i zvuči, MIR U SVETU, i zato ću staviti ovde na blog, da se i vi pomolite ili da poželite mir u svetu.

Danas je medjunarodni dan mira

Stara molitva za mir glasi:

„MIR JE U MOM SRCU, MIR JE U MOM DOMU, MIR JE U MOM GRADU,  MIR JE U MOJOJ DRŽAVI, MIR JE U CELOM SVETU, MIR JE U CELOM UNIVERZUMU. AKO BUDE MIR U MOM SRCU i MOME DOMU, BIĆE MIR U MOM GRADU. AKO BUDE MIR U MOM GRADU, BIĆE MIR U MOJOJ ZEMLJI. AKO MIR BUDE U MOJOJ ZEMLJI, BIĆE MIR NA ČITAVOJ PLANETI, AKO MIR BUDE NA ČITAVOJ PLANETI, TAJ MIR ĆE SE PRENETI I NA ČITAV SOLARNI SISTEM, AKO BUDE MIR U SOLARNOM SISTEMU, BIĆE MIR U ČITAVOM UNIVERZUMU. „

BUDITE MIR U SEBI I ŠIRITE MIR OKO SEBE!❤❤❤

Još, ako to i osvestimo, uradimo nešto na našim unutrašnjim promenama, da transformišemo sav loš unutrašnji sadržaj sa kvalitetnim mislima, osećajima, osećanjima i delom, gde će nam biti kraj.. Poželimo svi, makar i na trenutak, da mir zavlada našim srcima, ali i svuda oko nas, neka se proširi celom planetom i šire…😀❤

 

4 comments on “MOLITVA ILI ŽELJA ZA MIR U SVETU

  1. sve je ovo onako kako bi trebalo biti i svi se molimo za to , na sve , mislim na razborite i dobre ljude .Ali , evo npr. ja , molio sam se za mir u kaficu sa svojim drugarima , nema veze kojih nacionalnosti jer odrasli smo zajedno, i vjerovali smo u razum vodecih ljudi sa svijuh strana , domacih i onih stranaca sto uvode ,,demokratije,, , i za samo par dana ja sam se nasao u paklu rata , vratio se ziv i zdrav , u rodni grad kad i tamo poce pakao , rasturi mene i drugare na sve strane , ja opet u rat, jer nemam kud , neki preko grane , zavrsi se i to zlo i sad u krhkom miru molimo za ,,mir,, koji opet zavisi od naih i stranih demokrata , iii ufff , ovo je tesko reci al istina je , zavisi i od vjerskih poglavara sa svih strana , velokim novcima raspolazu ti vjerski poglavari , i cini mi se ,,cast izuzecima,, sve vise se udaljavaju od Boga , a i naivne ljude vuku za sobom.Eto , ja toliko , ovo je samo jedan primjer , moj..

    • Dragi Mladene, mnogo je takvih koji su imali dobre namere i želje, ali nisu mogli učiniti ništa po pitanju Mira i rata, jer kako ono kažu, „put do pakla je popločan dobrim namerama“, onih, koji su imali dobru nameru, ali nisu je imali sa čim sprovesti, jer nisu bili svesni kako. Sve se to dešava na planeti, jer je u svima haos, niko ne funkcioniše iz čiste i aktivne svesti, već, svi deluju iz uma, koji nas vara i zavodi, laže i mulja, iako nam je jako potreban..Živimo u iluziji-lažima ovag života. Neko davno reče „Neka um bude naš sluga, a mi njegov vlasnik“, čini mi se da se dešava obrnuta situacija, zbog toga nam i jeste tako kako je. A što se tiče tih verskih poglavara sa svih strana, iz svih religija, čast malobrojnim i izuzecima, ali bože mi oprosti, svi su na strani onog drugoga, ne i samoga Boga, jer Boga su zamenili parama, materijalnim stvarima, lažima, muljanjima i razvratom…Čovek ne poznaje sebe, ne zna ni ko je ni šta je, od čega je sazdan, kako će onda znati kako da funkcioniše ispravno. Mnogo toga su nam religije sakrile, zatajile i otuta krdo, ili stado „ovaca“. Da me neko pogrešno ne shvati, samo iznosim moje viđenje stvari, i mnogi nemaju hrabrost reći ono što vide, na žalost mnogih. Molitva ne može biti uslišena, jer je sebična kod svih, uglavnom. Molimo se samo onda kada nam nešto zagusti, kada nam nešto treba, to znači Ego(đavo, šejtan je u pitanju i u njegovo ime molimo, jer on želi opstanak, kroz nas, on želi da uživa, ego ima želje). Mi nismo ovo naše telo, ni emocije, ni misli, mi smo duhovna bića, (Duh-Duša-Telo) naša Esencija Božanska, koja ne nestaje nikad, ali je greška što nam bar religije to nisu rekle, učitelji, neko ko se pravi pametan, da bi znali. Naše duhovno srce je bitno, naš unutrašnji ‘hram’, centar koji je povezan sa Bogom, ali ga retki imaju čistog i otvorenog da bi mogli doći u kontakt i izmoliti nešto od Boga. Naša količina slobodne i aktivne svesti je bitna, a i sami znate da danas niko ne živi u sadašnjem trenutku, svi su u mislima, ili u prošlosti, ili u planovima-u budućnosti, Živi trenutak se nalazi u sadašnjem trenutku u kom se kreira naša budućnost.

      Neki dan sam dobila poruku ovde na blogu, kao komentar od jednog čoveka, koji mi je napisao svakakvih uvreda. Izvređao me svim silama i napisao toliko pogrdnih i ružnih reči, maltene me napravio kurvom, baš tako me nazvao, samo zbog toga što mu ne ide u prilog moja otvorenost, moja iskrenost i ono što napišem na blogu, što funkcionišem u stilu, ni po babi ni po stričevima… Nisam mu dala publicitet, nisam mu dala to zadovoljstvo i njegov komentar sam prosledila u korpu za smeće, aksimetar ga je odmah odstranio i pre nego sam ga pročitala.. Hoću reći ima svakakvih ljudi, prostaka, nezadovoljnika, isfrustriranih, otrovnih, mrzitelja, pakosnika, raznih bolesnika i ko zna kakvih još…Ovaj je bio iz Srbije, pravoslavne vere i iz samo njemu znanih razloga me tako napao i okarakterisao…Ja nisam osoba koja će sve gurati pod tepih, ja sam ona koja svu prljavštinu izvlači na svetlost dana ispod „tepiha“, što mnogima ne ide u prilog, jer su navikli živeti u samozavaravanju, lažima i onome što su naučili ili prihvatili od nekoga, nešto što im se čini kao univerzalna istina, mislim na sve strane, ne samo na srbiju. Ne kažem da nemam sličnih situacija i sa drugih strana, imala sam svojevremeno sličnih napada i od Katolika iz Hrvatske, ali i od Muslimana iz Bosne, jer verski-religijski fanatici ne znaju za drugo, osim za ono što su ih drugi isprogramirali i u njih ‘posadili’ kao istinu, što može biti i nečija percepcija, viđenje, lažno znanje…Malo je ispravnih i istinitih religijskih vernika, manje-više, uglavnom su to religijski ili verski fanatici, koji bi, ako se ne slažete sa njihovim verovanjem i stavom ili viđenjem nečega u šta i sami veruju i ubili u ime Isusa, Boga, Allaha…
      Istina ili jeste ili nije, sve drugo su naša viđenja, verovanja, pretpostavke…

      Moje mišljenje je, što više budite svoju svest, (koju je Ego zarobio), više ćete znati i biti, boraviti u univerzalnoj božanskoj istini, jer u toj budnoj svesti se nalazi istina.

      Sada je period u kom se nalazimo, vreme kalijuge, vreme u kom se sve raspada, uništava, kada na površinu isplivava ono najcrnje, kada tamni vladaju, kada se ne poštuje i ne podržava ono što je božansko, ono svetlo i sveto, sve je naopako i dok se sve ne pretumba, ne uništi nevaljalo do temelja, neće proći. Tek iz pepela treba da iznikne nešto novo, čisto i sveto…Ispred nas su bile i nestale mnoge civilizacije, prva protoplazmatična-sa svojih 7 podrasa, druga Hiperborijanska rasa-sa svojih 7 podrasa, treća Lemurijanska-sa svojih 7 podrasa, četvrta Atlantiđanska-sa svojih 7 podrasa, i mi, sadašnji zemljani-sedma podrasa ostaci i degeneracije pete Arijevske rase. Zar smo mi nešto bolji od svih naših prethodnika, svi su živeli i nestali kao cele civilizacije, zar mislite da ćemo mi ovakvi kakvi smo, opstati?, koji smo uništili sve živo na planeti i šire… Šesta rasa će da iznikne iz svih kombinacija, onih malobrojnih i izabranih, koji budu imali budnu svest, ni slični nama sadašnjim neprobuđenim skalamerijama (a tako se činimo pametnima i jako bitnima), kako nas Samael Aun Weor nazva, ljudskim životinjama, ljudskim mašinama i u pravu je bio…

      Lep pozdrav vama, svima dobronamernim posetiocima ovoga bloga..one nedobronamerne takođe poštujem, pozdravljam i znam zbog čega su tu, jer bez takvih, mi u našoj unutrašnjosti ne bi mogli bilo šta primetiti, posebno ne ono, što se ispoljava u vidu jedne ljutnje, besa, ljubomore, ponosa, samovažnosti… od našeg unutrašnjeg-lošeg sadržaja, jer tek kada nas neko „načepi“, tek onda vidimo i znamo šta nam je činiti, ali opet sa samim sobom, ne i sa drugima, jer je i uzrok i posledica u nama. Oni su nam samo pomagači, pokazatelji, usmerivači do naše unutrašnjosti i unutrašnjeg sadržaja koji treba nekako eliminisati..Oni su fitilj za naše unutrašnje „crveno dugme“. Trebamo osvestiti ono što se podiže iz naše unutrašnjosti, oni su nam samo pomagači, jer sa mirnim ljudima mi nemamo šta „čistiti“ iz sebe…

Ostavite odgovor

