HAJMO BOSNO, ALI I SVI OSTALI, KAO I UVEK, KADA TREBA POMOĆI…

“Nahranite mi dijete ja mogu i gladan”
Na ovaj blog sam stavljala svašta, za svačiju dušu po nešto, nekima se sviđa, nekima ne, ali ja ću i dalje pisati i stavljati sve ono za šta budem osetila kao potrebu, i da treba tako. Evo pomagali smo Srbiji, pomagali smo i drugima, vreme je da se pomogne i u Bosni, ko može i šta može, ne pitajmo ko je koje vjere i nacije, jer za mene postoje samo ljudi, dobri ili loši, ali i ti loši imaju razlog zašto postoje i zašto su takvi, jer da nije tih loših ni oni drugi ne bi znali za iskušenja, a kroz iskušenja pročišćavamo sebe..Svakom Čoveku koji je u nemoći i bedi, treba pomoći, dovoljno je to, da je pružio ruku…Hajmo i vi guzonje političari, dajte, nađite čoveku neki posao, spasite decu, učinite nešto korisno…

humanitarna1
NAHRANITE MI DIJETE, JA MOGU I GLADAN

http://www.tacno.net/sarajevo/nahranite-mi-dijete-ja-mogu-i-gladan/

*********************************************************************

Evo još onih kojima je naša zajednička pomoć potrebna..Oni ne biraju, šta god ima pošaljete njima će dobro doći, a zima je na pragu..

BUDIMO HUMANI I POMOZIMO!!! Ova deca su danima gladna…

POMOZIMO PORODICI ILIĆ KOJA ŽIVI U TEŠKIM USLOVIMA, POKAŽIMO SVOJU HUMANOST POMOZIMO OVOJ NAPAĆENOJ DJEČICI

MITAR I RUŽA ILIĆ JASENICE-SREBRENIK-BiH

POTREBNA HRANA I ODJEĆA POD HITNO ZA OVU
PORODICU

BUDIMO HUMANI

HUMANITARNA ORGANIZACIJA
“BUDIMO LJUDI”
SREBRENIK-BiH
Adresa porodice
previle-jasenice-opcina Srebrenik
tel-00387-62-010-415


TEKST SA FOTOGRAFIJAMA

BUDIMO HUMANI I POMOZIMO!!! Ova djeca danima budu gladna…

Ostavite odgovor

