JEDITE HRANU KOJA ODGOVARA BROJU I DATUMU VAŠEG ROĐENJA

Фотографија корисника Vesna Mihajlovic
Iz svog datuma rođenja zbrojite sve brojke, sve dok ne dobijete jednoznamenkast broj, a potom proverite kakva ishrana je za vas najbolja.
Фотографија корисника Vesna Mihajlovic
Na primer: vaš datum rođenja je 19. januar 2016. god.

1+9+0+1+2+0+1+6 =20
2+0=2

Dakle, vaš broj je 2.

Фотографија корисника Vesna Mihajlovic
BROJ 1
Konzumirajte hranu koja sadrži više proteina, a manje šećera i škroba. Izbegavajte masnoće koje izazivaju arteriosklerozu. Za vas je idealna vegetarijanska prehrana, koja će vas zaštititi od srčanih tegoba. Najvažniji sastojak koji biste trebali unositi u organizam je magnezijum-fosfat kojeg možete pronaći u jabukama, krastavcima, borovnicama, šljivama, kokosovom orahu i luku, piše Doctor Oz
Фотографија корисника Vesna Mihajlovic
BROJ 2

Sok od ceđenog lista peršuna i limuna sa ledom sa malo meda

Za vas je idealna hrana bogata proteinima, poput morske ribe i morskih plodova, ali i voće i povrće. Pijte puno vode kako biste olakšali izbacivanje toksina iz organizma.

OSIM PRETILOSTI (gojaznosti): Prehrana s puno masnoća ugrožava neuronske veze.

Фотографија корисника Vesna Mihajlovic
BROJ 3
 Holin iz grupe B-vitamina, koji ima važnu ulogu pri razgrađivanju masnoća, za vas je iznimno važan. Nedostatak ovog vitamina uzrokuje bolesti jetre. Može se naći u pšeničnim klicama i soji. Trojke dobro reaguju na istočnjačke alternativne terapije kao što su akupunktura i makrobiotika. Najvažniji sastojak vašeg jelovnika trebao bi biti silicijum-dioksid, a možete ga pronaći u jagodama, suvim šljivama, smokvama i trešnjama. Preporučuje se i čaj od žalfije-kadulje.
Фотографија корисника Vesna Mihajlovic
Foto: Rasol
BROJ 4
Da bi četvorke održale tjelesnu i koštanu strukturu, moraju jesti namirnice bogate kalcij-fosfatom, a on se može pronaći u krastavcima, jagodama, kupusu, špinatu, bademima, borovnicama, smokvama i šljivama.
Фотографија корисника Vesna Mihajlovic
– BROJ 5

Pre svega morate opustiti živce-nerve, a to ćete postići prehranom koja je bogata kalcijumom poput zelenog lisnatog povrća, mleka, mlečnih proizvoda i žitarica, posebno integralnih. Važno je da se bavite fizičkim aktivnostima u prirodi.

Фотографија корисника Vesna Mihajlovic
BROJ 6

Jedite što više ribe i namirnice biljnog porekla. Jedite polako. Naučite tehnike disanja i vežbe rastezanja. To je dobar način da se krv obogati kiseonikom i tako poboljšate slabu cirkulaciju krvi kojoj ste skloni. Za kontrolu vode u organizmu bitan je natrijum-sulfat. Zato jedite što više spanaća-špinata, blitve, krastavaca, cvekle-cikle, karfiola-cvjetače, luka i bundeve.

Фотографија корисника Vesna Mihajlovic
PRIRODNI LEK ZA DEPRESIJU: Prehrana bogata ribom smanjuje rizik od bolesti (važi za mesojede).
Фотографија корисника Vesna Mihajlovic
BROJ 7
Orasi, Bademi, Čuvarkuča, Peršun, Kurkuma, Cimet, Med...

Za vas su namirnice bogate fosforom, npr. riba. Taj je mineral odličan za mišiće. Konzumirajte i selen kojim obiluju orasi, zeleno lisnato povrće, ananas i semenke. Nakon 40-e godine života unosite više vitamina E kako biste se zaštitili od vaskularnih problema.

Фотографија корисника Vesna Mihajlovic
BROJ 8
Skloni ste lošoj moždanoj cirkulaciji i začepljenju krvnih žila u mozgu, stoga izbegavajte masnu hranu, meso i začinjena jela. potreban vam je kalcijum-fosfat, koji regeneriše moždane ćelije i nervno-živčano tkivo. Ima ga u zelenoj salati, karfiolu-cvetači, spanaću-špinatu, rotkvici, celeru, cvekli-cikli, luku, jabukama, limunu i orasima. Konzumirajte više voća i povrća, te ribe. Pijte sveže ceđene voćne sokove kako biste u organizam uneli više vitamina.
Фотографија корисника Vesna Mihajlovic
BROJ 9

MARKOVA

Фотографија корисника Vesna Mihajlovic

4 comments on “JEDITE HRANU KOJA ODGOVARA BROJU I DATUMU VAŠEG ROĐENJA

  1. Ako sam dobro razumeo, za oba broja 4 i 8 piše da treba uzimati namernice sa više kalcijum (kalcij) fosfata, a namernice koje se preporučuju su potpuno različite (izuzev spanaća). Kako to? Da li ipak postoje i neke druge karakteristike tih preporučenih namernica koji čine da se ove dve liste toliko razlikuju za ove dve grupe, kojima isti element nedostaje? Veliki pozdrav i hvala unapred na odgovoru. =))

    • Michael Ross, ma jedite sve što poželite i nemojte cepidlačiti… 🙂

      Gore ste napisali na par mesta „namernice“ umesto namirnice pa to ispravite, jer nije ispravno gramatički, pravopisno. To nema veze sa ekavicom niti ikavicom, ijekavicom. Sećam se da su se svojevremeno neki od izbeglica koji su došli iz Bosne i Hrvatske u ratnom periodu devedesetih, trudili da govore ekavicu umesto ijekavicu koju su do tada govorili, pa su umesto sijalica govorili sejalica… Bilo je smešnih ispada… 😀

Ostavite odgovor

Molimo vas da se prijavite koristeći jedan od sledećih načina da biste objavili svoj komentar:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se /  Promeni )

Google photo

Komentarišet koristeći svoj Google nalog. Odjavite se /  Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se /  Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se /  Promeni )

Povezivanje sa %s