JEDITE HRANU KOJA ODGOVARA BROJU I DATUMU VAŠEG ROĐENJA

Фотографија корисника Vesna Mihajlovic

Iz svog datuma rođenja zbrojite sve brojke, sve dok ne dobijete jednoznamenkast broj, a potom proverite kakva ishrana je za vas najbolja.
Фотографија корисника Vesna Mihajlovic

Primer: vaš datum rođenja je 19.januar 2016.god.

1+9+0+1+2+0+1+6 =20
2+0=2


Dakle, vaš broj je 2.

– BROJ 1
Фотографија корисника Vesna Mihajlovic
Konzumirajte hranu koja sadrži više proteina, a manje šećera i škroba. Izbegavajte masnoće koje izazivaju arteriosklerozu. Za vas je idealna vegetarijanska prehrana, koja će vas zaštititi od srčanih tegoba. Najvažniji sastojak koji biste trebali unositi u organizam je magnezijum-fosfat kojeg možete pronaći u jabukama, krastavcima, borovnicama, šljivama, kokosovom orahu i luku, piše Doctor Oz.

– BROJ 2
Фотографија корисника Vesna Mihajlovic
Sok od ceđenog lista peršuna i limuna sa ledom sa malo meda

Za vas je idealna hrana bogata proteinima, poput morske ribe i morskih plodova, ali i voće i povrće. Pijte puno vode kako biste olakšali izbacivanje toksina iz organizma.

OSIM PRETILOSTI: Prehrana s puno masnoća ugrožava neuronske veze

– BROJ 3
Фотографија корисника Vesna Mihajlovic
Smokve

Holin iz grupe B-vitamina, koji ima važnu ulogu pri razgrađivanju masnoća, za vas je iznimno važan. Nedostatak ovog vitamina uzrokuje bolesti jetre. Može se naći u pšeničnim klicama i soji. Trojke dobro reaguju na istočnjačke alternativne terapije kao što su akupunktura i makrobiotika. Najvažniji sastojak vašeg jelovnika trebao bi biti silicijum-dioksid, a možete ga pronaći u jagodama, suvim šljivama, smokvama i trešnjama. Preporučuje se i čaj od žalfije-kadulje.

– BROJ 4
Фотографија корисника Vesna Mihajlovic
Jagode

Da bi četvorke održale tjelesnu i koštanu strukturu, moraju jesti namirnice bogate kalcij-fosfatom, a on se može pronaći u krastavcima, jagodama, kupusu, špinatu, bademima, borovnicama, smokvama i šljivama.

– BROJ 5

Фотографија корисника Vesna Mihajlovic
Ceđeni sokovi od zelenog lisnatog povrća i voća – Smuti.

Pre svega morate opustiti živce-nerve, a to ćete postići prehranom koja je bogata kalcijumom poput zelenog lisnatog povrća, mleka, mlečnih proizvoda i žitarica, posebno integralnih. Važno je da se bavite fizičkim aktivnostima u prirodi.

– BROJ 6

Фотографија корисника Vesna Mihajlovic
Karfiol

Jedite što više ribe i namirnice biljnog porekla. Jedite polako. Naučite tehnike disanja i vežbe rastezanja. To je dobar način da se krv obogati kiseonikom i tako poboljšate slabu cirkulaciju krvi kojoj ste skloni. Za kontrolu vode u organizmu bitan je natrijum-sulfat. Zato jedite što više spanaća-špinata, blitve, krastavaca, cvekle-cikle, karfiola-cvjetače, luka i bundeve.

Фотографија корисника Vesna Mihajlovic
Barena blitva sa krompirom, začinjena sda belim lukom i maslinovim uljem..

PRIRODNI LEK ZA DEPRESIJU: Prehrana bogata ribom smanjuje rizik od bolesti (važi za mesojede)

– BROJ 7

Фотографија корисника Vesna Mihajlovic
Orasi, Bademi, Čuvarkuča, Peršun, Kurkuma, Cimet, Med...

Za vas su namirnice bogate fosforom, npr. riba. Taj je mineral odličan za mišiće. Konzumirajte i selen kojim obiluju orasi, zeleno lisnato povrće, ananas i semenke. Nakon 40-e godine života unosite više vitamina E kako biste se zaštitili od vaskularnih problema.

– BROJ 8

Фотографија корисника Vesna Mihajlovic
Grilovano povrće

Skloni ste lošoj moždanoj cirkulaciji i začepljenju krvnih žila u mozgu, stoga izbegavajte masnu hranu, meso i začinjena jela. potreban vam je kalcijum-fosfat, koji regeneriše moždane ćelije i nervno-živčano tkivo. Ima ga u zelenoj salati, karfiolu-cvjetači, spanaću-špinatu, rotkvici, celeru, cvekli-cikli, luku, jabukama, limunu i orasima. Konzumirajte više voća i povrća, te ribe. Pijte sveže ceđene voćne sokove kako biste u organizam uneli više vitamina.

– BROJ 9

Фотографија корисника Vesna Mihajlovic

Za vas je najbolja sirova hrana, ali i hrana bogata proteinima. Jogurt, orasi i sirevi su idealne namirnice za vas. Fosfati gvožđa-željeza se mogu naći u salati, krastavcima, bademima, orasima, grožđicama i jagodama. Devetkama često nedostaje jod, što dovodi do problema sa štitnom žlezdom i izaziva suvu kožu i oscilacije u telesnoj težini, ali i u temperaturi tela. Najbolji izvor organskog joda je morska hrana.

Фотографија корисника Vesna Mihajlovic
Grožđe

Čuvarkuća sa prirodnim medom, isprobano… 🙂
MARKOVA

Advertisements

2 comments on “JEDITE HRANU KOJA ODGOVARA BROJU I DATUMU VAŠEG ROĐENJA

Ostavite odgovor

Molimo vas da se prijavite koristeći jedan od sledećih načina da biste objavili svoj komentar:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s