JEDITE HRANU KOJA ODGOVARA BROJU I DATUMU VAŠEG ROĐENJA

Iz svog datuma rođenja zbrojite sve brojke, sve dok ne dobijete jednoznamenkast broj, a potom proverite kakva ishrana je za vas najbolja.

Primer: vaš datum rođenja je 19.januar 2016.god.

1+9+0+1+2+0+1+6 =20
2+0=2

Dakle, vaš broj je 2.


– BROJ 1
Konzumirajte hranu koja sadrži više proteina, a manje šećera i škroba. Izbegavajte masnoće koje izazivaju arteriosklerozu. Za vas je idealna vegetarijanska prehrana, koja će vas zaštititi od srčanih tegoba. Najvažniji sastojak koji biste trebali unositi u organizam je magnezijum-fosfat kojeg možete pronaći u jabukama, krastavcima, borovnicama, šljivama, kokosovom orahu i luku, piše Doctor Oz.

– BROJ 2
Sok od ceđenog lista peršuna i limuna sa ledom sa malo meda

Za vas je idealna hrana bogata proteinima, poput morske ribe i morskih plodova, ali i voće i povrće. Pijte puno vode kako biste olakšali izbacivanje toksina iz organizma.

OSIM PRETILOSTI: Prehrana s puno masnoća ugrožava neuronske veze

 

– BROJ 3

Holin iz grupe B-vitamina, koji ima važnu ulogu pri razgrađivanju masnoća, za vas je iznimno važan. Nedostatak ovog vitamina uzrokuje bolesti jetre. Može se naći u pšeničnim klicama i soji. Trojke dobro reaguju na istočnjačke alternativne terapije kao što su akupunktura i makrobiotika. Najvažniji sastojak vašeg jelovnika trebao bi biti silicijum-dioksid, a možete ga pronaći u jagodama, suvim šljivama, smokvama i trešnjama. Preporučuje se i čaj od žalfije-kadulje.

 

– BROJ 4
Da bi četvorke održale tjelesnu i koštanu strukturu, moraju jesti namirnice bogate kalcij-fosfatom, a on se može pronaći u krastavcima, jagodama, kupusu, špinatu, bademima, borovnicama, smokvama i šljivama.

 

– BROJ 5

Pre svega morate opustiti živce-nerve, a to ćete postići prehranom koja je bogata kalcijumom poput zelenog lisnatog povrća, mleka, mlečnih proizvoda i žitarica, posebno integralnih. Važno je da se bavite fizičkim aktivnostima u prirodi.

– BROJ 6

Jedite što više ribe i namirnice biljnog porekla. Jedite polako. Naučite tehnike disanja i vežbe rastezanja. To je dobar način da se krv obogati kiseonikom i tako poboljšate slabu cirkulaciju krvi kojoj ste skloni. Za kontrolu vode u organizmu bitan je natrijum-sulfat. Zato jedite što više spanaća-špinata, blitve, krastavaca, cvekle-cikle, karfiola-cvjetače, luka i bundeve.

PRIRODNI LEK ZA DEPRESIJU: Prehrana bogata ribom smanjuje rizik od bolesti (važi za mesojede)

– BROJ 7
Orasi, Bademi, Čuvarkuča, Peršun, Kurkuma, Cimet, Med...

Za vas su namirnice bogate fosforom, npr. riba. Taj je mineral odličan za mišiće. Konzumirajte i selen kojim obiluju orasi, zeleno lisnato povrće, ananas i semenke. Nakon 40-e godine života unosite više vitamina E kako biste se zaštitili od vaskularnih problema.

 

– BROJ 8

Skloni ste lošoj moždanoj cirkulaciji i začepljenju krvnih žila u mozgu, stoga izbegavajte masnu hranu, meso i začinjena jela. potreban vam je kalcijum-fosfat, koji regeneriše moždane ćelije i nervno-živčano tkivo. Ima ga u zelenoj salati, karfiolu-cvjetači, spanaću-špinatu, rotkvici, celeru, cvekli-cikli, luku, jabukama, limunu i orasima. Konzumirajte više voća i povrća, te ribe. Pijte sveže ceđene voćne sokove kako biste u organizam uneli više vitamina.

 

– BROJ 9

Za vas je najbolja sirova hrana, ali i hrana bogata proteinima. Jogurt, orasi i sirevi su idealne namirnice za vas. Fosfati gvožđa-željeza se mogu naći u salati, krastavcima, bademima, orasima, grožđicama i jagodama. Devetkama često nedostaje jod, što dovodi do problema sa štitnom žlezdom i izaziva suvu kožu i oscilacije u telesnoj težini, ali i u temperaturi tela. Najbolji izvor organskog joda je morska hrana.
MARKOVA

Advertisements

4 comments on “JEDITE HRANU KOJA ODGOVARA BROJU I DATUMU VAŠEG ROĐENJA

  1. Ako sam dobro razumeo, za oba broja 4 i 8 piše da treba uzimati namernice sa više kalcijum (kalcij) fosfata, a namernice koje se preporučuju su potpuno različite (izuzev spanaća). Kako to? Da li ipak postoje i neke druge karakteristike tih preporučenih namernica koji čine da se ove dve liste toliko razlikuju za ove dve grupe, kojima isti element nedostaje? Veliki pozdrav i hvala unapred na odgovoru. =))

    • Michael Ross, ma jedite sve što poželite i nemojte cepidlačiti… 🙂

      Gore ste napisali na par mesta „namernice“ umesto namirnice pa to ispravite, jer nije ispravno po pravopisu. To nema veze sa ekavicom ili ikavicom. Sećam se da su svojevremeno neki od izbeglica koji su došli iz Hrvatske u ratnom periodu imali čudne izgovore, trudeći se da govore ekavicom, pa su za sijalicu govorili da je sejalica… 🙂

Ostavite odgovor

Molimo vas da se prijavite koristeći jedan od sledećih načina da biste objavili svoj komentar:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s