MOLITVA SIOUX INDIJANACA

Фотографија корисника Vesna Mihajlovic

„Bože, daj mi snage da prihvatim stvari koje nemogu da promenim, hrabrosti da promenim one stvari koje mogu i mudrost da ih razlikujem“.


Molim te Bože, daj mi SNAGU!

Dozvoli da moje ruke pune poštovanja dotaknu stvari koje si Ti stvorio.
Izoštri moje uho da čuje tvoj glas. Učini me mudrim kako bih spoznao nauk koji si ti tajnovito stavio u svaki list, u svaki kamen. Tražim snagu, ali ne da bih nadjačao svoju braću, nego samo da bih nadvladao svog najvećeg neprijatelja – samoga sebe.


Molim te Bože, daj mi HRABROST!

Bože, daj mi mirnoću da podnesem stvari koje ne mogu promeniti, daj mi hrabrost da promenim stvari koje mogu promeniti, i daj mi mudrost da razlikujem jedno od drugoga. Neka ne budem zaštićen od opasnosti, već da se bez straha suočim s njom. Neka ne molim za smirenje moga bola, već za jako srce da ga savladam. Neka ne tražim saveznike u životnoj borbi, već da se oslonim na vlastite snage. Neka ne preklinjem za spas od straha, već za nadu da osvojim svoju slobodu.


Molim te Bože, daj mi MUDROST!

O Ti, uzvišeni, presveti Bože! Unesi svetlo u tminu moga srca. Podari mi ispravnu veru, postojanu nadu, istinsko milosrđe i duboku poniznost s mudrošću i poimanjem, o Bože, tako da bih mogao činiti ono što je uistinu Tvoja sveta volja.

Amin

Фотографија корисника Vesna Mihajlovic

 

Ostavite odgovor

