NAHRANITE SIROMAHE, ONE KOJI SU GLADNI, ALI SE TRUDITE DA IH NE PODCENITE, A SEBE DA NE UZDIGNETE

Kada volimo, volimo nesebično, volimo, svom svojom dušom, svojom esencijom i tada ne očekujemo ništa za uzvrat, a kada smo zaljubljeni, onda je u pitanju naš ego, posesivnost, interes i od iskrenog volenja tu nema ništa, volim te onoliko, dok i ti voliš mene, uslovno, onako, trgovački, ako kojim slučajem iz takvog odnosa postepeno ne izraste pravo i iskreno volenje, ljubav…;)
 
Ovu sliku ne stavljam da bih se pred vama hvalila, da bih se činila velikom, ne, već je stavljam sa namerom, da u vama izazovem želju, volju i potrebu da vas podsetim, da i vi nekoga makar i na trenutak usrećite, da učinite dobro delo bez ikakvog interesa i očekivanja, ako ste u mogućnosti, da nekoga makar i na trenutak učinite srećnim…Paketić sa hranom sam spakovala i sada odoh, a vi kako hoćete..:) Okrenite se oko sebe, sigurna sam da ćete ugledati nekoga, ko iz prikrajka gleda, čeka da mu nešto „kapne“, da mu kosmos pošalje, da mu se smiluje, preko koga nego preko nas, ljudi…
Kada mogu i kada imam, uvek to rado učinim, nahranim makar jedno stvorenje božije, jer sam u detinjstvu osetila šta znači imati, ali i nemati… ❤
 
Dmitri Shostakovich – The second waltz
One comment on “NAHRANITE SIROMAHE, ONE KOJI SU GLADNI, ALI SE TRUDITE DA IH NE PODCENITE, A SEBE DA NE UZDIGNETE

  1. Mislim kao vjernik,kao Krščani kako bi trebalo pomoći i nahraniti siromašne i gladne!
    Međutim,postoji mnogo ljudi koji se niti ne trude kako bi zaradili za kruh,viđam ljude koji prose i onda kupe neko jeftino vino i piju u parku!!
    Zato,kao Kršćanin ako mogu pomoći,zašto nebih pomogao,ali zašto nebih i naućio kako se zarađuje za hranu!!Čuo sam jedni Japansku ribarsku poslovicu:kada ti pristupi gladan čovjek,ti ga nahrani,ali dok jede tvoju ribu ujedno ga nauči kako i on može loviti ribe i hraniti se,a ne prositi!!Slažem se u potpunosti:ako mogu daču ti kruh,ali i naučiti te kako ga i ti možeš zaraditi,i više ti neču pomoći!!Isto kao onaj ribar,zar da po cjele dane lovi ribu za svoju obitelj i sebe,a i nekome pomogne,ali da mu i savjet kako i on može biti ribar-dao sam ti svoju ribu,dao sam ti savjet i znanje kako možeš sam loviti ribu,a to znaći kako možemo zajedno ribariti,biti prijatelji,i ako ti imaš bolji ulov špomozi mi,ja sam tebi pomogao i opet ču ti pomoći-ali ako nećeš loviti ribu,nemoj mene više tražiti!!!

Ostavite odgovor

