HIDROGEN 3% KAO LEK

I nemojte samo tako olako preći preko videa, nađite malo vremena i odgledajte ga do kraja, podelite ovo, neka i vaši prijatelji čuju za taj tako efikasan i jeftin lek…

Stavljam  poučan video ruskog lekara koji govori o Hidrogenu, koliko je on zdrav i primenljiv u našoj svakodnevici.
Da li ste znali koliko je hidrogen zdrav? Pre nekoliko godina sam pohađala jedan seminar po kazivanju jednog ruskog lekara, na kom smo učili sve blagodeti hidrogena i za šta je sve dobar, iako lekari negiraju sve to, trude se svim silama da to opovrgnu i služe se sa svim i svačim, samo da tako jednostavne i jeftine stvari negiraju kao lek. Sada nam je dostupan i video pa ga pogledajte i odslušajte.. 🙂

SISTEM LEČENJA DOKTORA IVANA PAVLOVIČA NEUMIVAKINA https://www.youtube.com/watch?v=8_gs0Hg-Dd0&feature=share

– Podelite tekst neka i drugi odgledaju video…

3 comments on “HIDROGEN 3% KAO LEK

  1. Vesnaaa! Veliki pozdrav za tebe!
    Molim te za preporuku gde nabaviti kod nas taj hidrogen i kako ga pripremiti za upotrebu? Pretpostavljam da to nije isti onaj za „beljenje“ kose (3%, 9% ili 12%), već neki drugi?… Gde ga nabaviti? I ako je on jačine 30%, da li se onda razblažuje sa dest. vodom do 3% pa se onda koristi po nekoliko kapi u čaši vode? (tako sam razumeo)
    Prijateljica iz Dominikane ga nabavlja sa Amazona i kaže da dosta burno zna reagovati u stomaku (pa me podsetila reakcija na MMS… :)).
    Molim te za odgovor i hvala velika unapred.
    Alakh Niranjan

    • Ne ulazim Alakh često jer sam zatrpana pa mi se ne mili, disati ne mogu od silnih poruka… 🙂

      Pre nekoliko dana sam mnogo toga izbrisala nepotrebnog iz meila, sada sam ponovo ušla i od tebe nisam našla ništa, a pitala sam se gde si, kako si i zašto ne mogu naći načina da se čujemo… Drago mi je da si se oglasio. Molim te napiši mi na Mail ponovo poruku kako bih znala o čemu se radi. Lep pozdrav i svako dobro ti želim, od ❤

      P.S. Evo pronašla sam tvoju poruku, a mislila sam da si mi poslao na fb u mail.. 🙂

      Mislim da je dosta jasno čoven objasnio u ovom videu. Ali, znam da postoji i nekakav pročišćeni hidrogen u apotekama za oralno korištenje, samo ne zna da li ga ima i kod nas. Mnogi od nas koji su pohađali seminar koriste ovaj obični iz apoteke 3% svakodnevno po nekoliko kapi u čaši vode, koristi na kapi, razblažen u pitkoj vodi i sve zavisi za šta se upotrebljava.. Ne treba sa njim preterivati. Ja ga koristim povremeno, čisto radi preventive iako su neki od medicinara rekli da je to opasno koristiti. Mislim da je opasno utoliko, što je lek jeftin, a ako ljudi koriste jeftine i obične lekove ko će onda da pokupuje svu onu hemiju koju nam nude kao lekove. Javi mi se na svetlostudusi@hotmail.com

      Pozdrav

      SISTEM LEČENJA DOKTORA IVANA PAVLOVIČA NEUMIVAKINA https://www.youtube.com/watch?v=8_gs0Hg-Dd0&feature=share

Ostavite odgovor

