TEHNIKA MANIFESTACIJE

Pre tačno 7 godina, sastajali smo se nas nekoliko grupa, od po desetak-petnaest zainteresovanih praktikanata, gde smo vežbali razne tehnike, vežbe, manifestacije, meditacije sa našom Olgicom i Zoranom iz Zemuna. Jedna od tih vežbi je bila i ova… 😀

TEHNIKA MANIFESTACIJE

REDOSLED VEŽBI

RELAKSACIJA (sesti na stolicu, ili pod i potpuno opustiti sve mišiće na telu)

DISANJE (naizmenično kažiprstom zapuštiti jednu, pa drugu nozdrvu prilikom udisaj na jednu nozdrvu, otpuštiti suprotnu nozdrvu, pa na nju izdisaj, pa onda staviti kažiprst na tu nozdrvu i uraditi suprotno.

CENTRIRANJE (Prvo ćemo zamisliti tri korena iz stopala koja idu u centar zemlje, odakle crpimo svetlost, pa ćemo zamisliti svetlost u solarnom pleksusu i sebe u toj svetlosti, a onda svetleći stub i sebe kako sedimo na tom stubu.A onda zamisliti silu kao što je recimo vetar, ili cunami, ili jednostavno kako neko pokušava da nas gurne sa stuba, ali zamislite kako odolevate svim tim silama i ostajete u miru na vrhu stuba.

UTOČIŠTE (zamisliti mesto bilo gde koje bi bilo vaše utočište, gde ćete se osećati bezbednom..To mesto može da bude i na oblaku, na ostrvu,…bilo gde, gde ćete biti sami.Zamislite svaki detalj na tom mestu i jenu kutiju ili ormar u gde ćete smestiti sve svoje strahove, pa onda zamislite sebe na tom mestu i stavite na papir kako to mesto izgleda i kako ste se osećali na tom mestu.Na kraju napišite.OVDE SE SPAJAJU UM, TELO I DUH.

ZA OVU TEHNIKU JE VEOMA BITNO USPOSTAVITI VEROVANJE: JA IMAM SVE ŠTO MI JE POTREBNO.

VEŽBA ZA DIZANJE FREKVENCIJE ENERGETSKOG BIĆA:

Mantre, afirmacije i mantra slogovi za aktiviranje energije čakri:

(najbolje izgovarati glasno, a mogu se i pisati na papiru). Prvo ide mantra nekoliko minuta

1.LAM (usmeriti pažnju na Muladara čakru, korensku)

Ja se obavezujem da ostanem na Zemlji i radim ono što sam došao da radim. Ja razumem da je sve samo lekcija ljubavi. Ja sam slobodan da stvaram.

„Prva vrata su uzemljenje i veza sa Zemljom. Užad su samo za pomoć, a kasnije dobijaš rođenje“.

2. VAM (usmeriti pažnju na Swadistan čakru, drugu koja se nalazi 3cm ispod pupka)

Ja zaslužujem osećaj zadovoljstva na zdrav način. Ja nisam sam. Ja sam sposoban da stvorim sve što mi je potrebno.

„Druga vratasu skoro otvorena i njihova narandžasta zaista sija.Ova boja će ti pomoći, dragi moj, da isijavaš svoju svetlost“

3. RAM (usmeriti pažnju na solarni pleksus)

Ja sam uzemljen. Ja sam opušten. Ja sam moćan. Ja menjam neodgovarajuća osećanja – nadom, ljubavlju, svetlom, inspiracijom, snagom i zadovoljstvom.

„Ova treća vrata su prelepa i zlatno-žuta kao Sunce: ona te nežno podsećaju da smo svi mi Jedno“.

4. YAM (usmeriti paznju na srčanu čakru)

Ja sam dostojan. Ja sam bezbedan. Ja sam voljen. Ja vibriram na frekvenciji ljubavi.

„Smaragdno zelena, tako umirujuća sada, je ono što je u centru ovih vrata. Sada se usredsredi na lečenje svih emocija koje su duboko u tvom srcu“.

5. HAM (usmeriti pažnju na grlenu čakru)

Ja sam izraz istine. Slobodan sam da govorim moju istinu.

„Komunikacija je ono što ti govorikroz ova vrata plavetnila. Slušaj sad pažljivo i čuj ono što ti se prenosi“.

6. HAM-KSHAM (usmeriti pažnju na Agnja čakru- Treće Oko)

Ja sam pažljiv i prihvatam da je sve u Univerzumu upleteno zajedno i radi za najviše dobro. Moje božansko pravo je da ostvarim svoju viziju. Ja sam mudrost.

„Indigo je za otvaranje i viđenje onoga što nije tu.Ova vrata su potpuno otvorena, ako se samo usudiš“

7. AUM-OM (usmeriti pažnju na Sahazraru, krunsku čakru)

Ja sam otvorenog uma. Ja sam spreman/na. Ja sam svetlost. Ja sam sposoban/sposobna da se odvojim od onog što ne želim ili ostvarim ono što mislim da želim. Ja sam slobodan.

„Ova vrata su od ljubičastog i potpuno čistog belog svetla. Ona ti omogućavaju da vidiš istinu čak i kad je noć“

BAZIČNI PRINCIPI OSTVARENJA

1.Napraviti u umu sliku onoga što želimo

2.Sliku kreirati u 3 dimenzije

3.Treba da prestanemo sa brigom Kako i Kada

4.Treba da se oslobodimo svih strahova (smestimo ih u kutiju u Utočištu) i tada preuzimamo odgovornost

5.Treba da se odvojimo od onoga što želimo (tada postajemo otvoreni za mogućnosti koje se javljaju)

6.Kada mogućnosti počnu da se pojavljuju u našem životu, prihvatićemo ih ma kakve one bile

7.Postajemo spremni da nešto učinimo

TRI STVARI TREBA NEPREKIDNO PRAKTIKOVATI

1. ZAHVALNOST

2. NE SUDITI NIKOME

3. PRAŠTANJE

One comment on “TEHNIKA MANIFESTACIJE

  1. Ovo je nekako kondenzovano znanje na tu temu. Tehnike su tačne i u ovom slučaju dobro odabrane. Jedino stve to, obično, ne radi. Naime može da bude od pomoći u vašim akcijama da neke stvari u životu uspešnije izvedete. Ako vam određena okolnost nije isplanirana pri kreiranju programa vašeg života, ne možete to izmanifestovati, nikako. Jedino… ako vam pomogne „adjustment bureau“ onda i ima neke šanse.

Ostavite odgovor

