Priča – KO SAM JA?

 

Ko sam ja? – upita mladić Starca.

 

Ti si ono što ti misliš. – odgovori Starac. – Objasniću ti jednom pričom.


Jednog dana, pored gradskih zidina, u sumrak su se mogle videti dve osobe koje se grle.

To su tata i mama. – misli nevino dete.

To su ljubavnici. – misli čovek pokvarene mašte.

To su dvoje prijatelja, koji se nisu videli dugi niz godina. – misli čovek koji živi sam.

To su dva trgovca koji su sklopili dobar posao. – misli čovek pohlepan za novcem.

To je otac koji grli sina koji se vratio iz rata. – misli žena nežne duše.

To je kći koja grli svoga oca koji se vratio s puta. – misli čovek ožalošćen zbog smrti svoje kćeri.

To su zaljubljeni. – misli devojka koja sanja o ljubavi.

To su dvojica koji se bore na smrt. – misli ubica.

Ko zna zašto se grle? – misli sumnjičavi, uskogrudi čovek.

Kako je lepo videti dve osobe koje se grle. – misli čovek koji ima budnu Svest, čovek Božiji.

Svako misli, – zaključi Starac – zavisno o sebi šta je on sam. Pronikni u svoje misli: ti možeš reći puno više o tome ko si, nego tvoj učitelj.

One comment on “Priča – KO SAM JA?

Ostavite odgovor

