SA POGRESNOM DIJAGNOZOM HIV-a ZIVEO 17 GODINA

Pitam se da li je moguce da covek nije otisao na neko drugo mesto za toliko godina, da se ponovo testira, da proveri dijagnozu…?

“Hiv virus ne postoji, to je izmisljeno od strane farmacije, a sam tvorac virusa je priznao u razgovoru sa nasim dr.Todorom Jovanovicem i rekao „ne mogu da verujem da sam postao slavan na osnovu fotografije koju sam napravio na kompjuteru“ igrao se simulacije virusa na kompjuteru a ta simulacija je objavljena kao nesto sto postoji… fotografija virusa koju danas srecemo po udžbenicima je obicna kreacija ljudske ruke a sam virus nikada nije izolovan niti vidjen… WHO ( svjetska zdravstvena organizacija ) je rekla da su na tragu da otkriju virus Hiv-a za koga pretpostavljaju da izaziva i uzrokuje stanje nazvano SIDA… Zamislite, oni kazu „pretpostavljamo i vjerujemo da HIV izaziva destrukciju imunog sistema “ i to je sve, sve se svodi na pretpostavke. Kako onda postoji test na HIV ako ga nikada nisu utvrdili niti pronasli? Sto se tice samih vakcina, sve sadrze isto i imaju istu namenu a to su ogromne kolicine otrova, sluze da izazovu sto vise ostecenja…Ne postoji vakcina koja nas moze zastititi od bilo cega niti je to ikada iko uspeo napraviti. Svi oni sto primaju te vakcine su izlozeni ogromnom riziku teskih ostecenja organizma…To je jos jedna vesto smisljena i iskreirana laz koja nam se plasira decenijama kao istina…Snimljen je film od strane Holivudskog rezisera u kome se javno govori da Sida NE POSTOJI…” Ja se opet u tom slucaju pitam kako su onda dr. Jovanovic i mnogi drugi pravili lekove koje su prodavali po visokim cenama i lecili ljude, od cega, ako Sida ne postoji? Kako su se ljudi lecili od Side i umirali, ako Sida ne postoji?, pitam se od cega i zasto su umirali? 😦
– PRAVA ISTINA O SIDI I NJENOM NE POSTOJANJU1 http
://www.youtube.com/watch?v=pXUFAYewIv4

* Zbog pogrešne dijagnoze Kliničkog centra Srbije gotovo uništen život Dragiše Zekića (49). Presuda: odšteta 450.000 dinara

 Dragiša Zekić / Foto I. MARINKOVIĆ

Dragiša Zekić / Foto I. MARINKOVIĆ

JEDNIM potezom olovke, Dragiši Zekiću (49) iz Beograda, pre 26 godina, ni krivom ni dužnom, oduzet je život. Pozitivan na HIV – pisalo je u presudi na parčetu papira koji mu je uručen 1986. godine u Kliničkom centru Srbije. Prognan od društva, prijatelja, otuđen i odbačen živeo je Dragiša punih 17 godina, sve do 2002. godine kada je gotovo slučajno sazno da virus nema i da ga, zapravo, nikada nije imao. Rezigniran, tužio je Klinički centar Srbije i – dobio! Posle osam godina suđenja, Viši sud u Beogradu pre dva dana je doneo prvostepenu presudu: Zbog nanošenja duševnog bola, KCS mora da mu isplati 450.000 dinara.

– U Klinički centar sam u januaru 1986. godine otišao zbog visoke temperature, a izašao sam sa pozitivnim nalazom na HIV, započinje priču dostojnu filmskog scenarija, u kancelarijama JUKOM-a, čiji su ga advokati zastupali Dragiša Zekić. – Doktor Đorđe Jeftović mi je saopštio strašnu vest. Nisam verovao. Onda me je preplavio strah.

BORAC DO KRAJA DRAGIŠA je sada aktivan član u nevladinim organizacijama koje se bore protiv diskriminacije ljudi obolelih od ove opake bolesti.
– Mislim da mnogi ne shvataju da je borba protiv HIV bolesti u velikoj meri i borba protiv odbacivanja, stigme, ponižavanja… – kaže Zekić.

Kaže, samo ga je jedna informacija interesovala – koliko mu je života ostalo?

– „Ne znam. Nisam siguran, možda mesec dana, možda šest meseci“, odgovorio mi je Jeftović – odmotava klupko sećanja Zekić. Imao je tada 22 godine!

„Eliza“ test koji je urađen nije bio siguran, pokazaće se u godinama koje su usledile. U međuvremenu su prijatelji kojima je rekao za dijagnozu počeli da ga izbegavaju. Napustio je Poljoprivredni fakultet. Godinu dana je svake sedmice išao na vitaminske terapije i ispitivanja na Infektivnu kliniku KCS. Onda je odlučio da to prekine.

– Nisam se osećao bolesno, a čekao sam dan da umrem.

Čekajući, zaposlio se, stekao kolege, nove prijatelje…

– Ubrzo se pročulo da imam HIV. Kao dlanom o dlan, bio sam opet sam. Nisu se sa mnom više ni rukovali.

Posao radnika obezbeđenja zamenjen mu je za rad u skladištu.

– Zadužio sam veliki usisivač da bih usisavao beton. Sve su činili samo da ne bih dolazio u kontakt sa ostalim radnicima – gorke pilule je morao da popije Zekić. – Čaše i tanjire koje sam koristio su razbijali. A ja nisam hteo da se predam. Kotrljam onu mašinu i pevam.

BEZ KOMENTARAPOSLE saslušanog pitanja i molbe da prokomentariše sudsku presudu u korist Dragiše Zekića, načelnik Infektivne klinike KC Srbija dr Jeftović, pre nego što je spustio slušalicu, „Novostima“ je kratko rekao:
– Nemam vremena za novine!

Nije prošlo ni godinu dana, a došla je socijalna radnica i predložila mu invalidsku penziju.

– Nisam mogao više, umorio sam se od diskriminacije. Prihvatio sam ponudu. Pobedili su!

Sklonio se u stranu, retko je izlazio. Spokojan je čekao ruku smrti. Sve do 2002. godine. Do 1. decembra i Svetskog dana borbe protiv side.

– Ni sam ne znam šta me je potaklo da se testiram anonimno. A kada sam posle dva sata došao po rezultate, pokazali su nalaz. Bio je negativan! Uzeo sam papir, zgužvao ga i bacio u kantu. Greška, proderem se!

Pet puta su mu doktori vadili krv tog dana. Rezultat je svaki put bio isti – negativan.

Omča koja mu je visila iznad glave je spala. Ali…

– Bio sam nekako ravnodušan. Bio sam mrtav hladan.

Ovaj čovek danas priča da na sud nije otišao da bi nekome uzeo pare, da bi nekome napakostio, da bi se nekome osvetio, da neko bude smenjen… Želeo je istinu, u najmanju ruku priznanje i izvinjenje za to što mu je nepravdeno uništen život.

– Nisam se borio protiv greške lekara, nego protiv diskriminacije. Zdrav sam, ali bio sam prezren i ponižavan zato što su svi mislili da sam bolestan. Ja sam taj isti čovek. Onaj od koga su okretali glavu i ovaj kome danas pružaju ruku. Ali ništa u meni više nije isto. Zato mi je važna ova pobeda. Ona mora da bude put, staza vodilja svima onima koje je naše društvo nepravedno odbacilo.

Izvor: Vecernje novosti – http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/aktuelno.293.html:407393-Sa-pogresnom-dijagnozom-HIV-ziveo-17-godina

4 comments on “SA POGRESNOM DIJAGNOZOM HIV-a ZIVEO 17 GODINA

  1. sa postovanjem svim tragaocima za Istinom

    Na osnovu procitanog teksta mogu u dusi da razumijem kroz sta je sve morao
    da prodje ovaj covjek na koga se sve ovo odnosi.

    No nazalost njegov slucaj je za drustvo jednostavno svrstan u one famozne
    statisticke slucajeve koji su se desili, desavaju a nazalost jos ce se uvijek
    desavati jer nema pomaka na polju sireg drustvenog osvijescivanja.

    Sa postovanjem

    Matija

  2. Ovaj čovek je konj. Pa što se tada kada je saznao prvi put da je „pozitivan“na HIV nije iskontrolisao još pet puta kao kada se anonimno testirao??? Glup je,eto šta je. Skupo je platio svoju glupost.

  3. Dragi čitatelji,
    Treba objasniti ono što nije jasno. Pred 12 godina profesori Luc Montagnier i Robert Gallo, otkrivači HIV-a su se obratili svojim kolegama u svijetu: “Dragi kolege, nemojte više istraživati HIV i da ćete pronaći lijek za suzbiti ga, u deset godina istraživanja ustanovili smo da HIV nije uzročnik AIDS-a. Jasno je bilo u istraživanjima da je bilo mnoštvo pacijenata koji su imali u sebi HIV, a nisu imali simptome bolest, a mnoštvo su imali simptome a nisu imali HIV. Treba da promijenite smjer istraživanja“. Nisu slušali tu njihovu preporuku, išli su naprijed sa istraživanjem još deset godina i pred oko dvije godine sastalo se oko 250 virologa cijelog svijeta u Meksiku i suglasni svi da se prekine istraživati, jer HIV nije uzročnik AIDS-a. Nakon toga još su ostali neki istraživači u tom istraživanju jer neke države i neki humanitarci su i dalje davali novac za to istraživanje, a oni su te novce upotrijebili u druga istraživanja. Poznati humanitarac Bill Gates je dao u više navrata institucijama i po 100 miliona dolara, i 50 i najmanje 10. Najzad je na internetu napisano: “Kaže on, dao sam im novac a ništa nisam dobio na uzvrat, pa sada vjerujem više privatnim istražiteljima nego velikim institutima, oni više dođu do rezultata istraživanja“.
    Onda sam im na više blogova napisao: “Dragi istražitelji, zašto ne možete pronaći lijek za stadije hepatitisa? Napadnete virus stupnja A, on ojača i postane B, napadnete B i postane C kojega najzad nemate lijeka i pacijent umre, a vi mu predlažete transplantaciju jetre, pa i nova jetra se razbole isto. Razmislite sada: nakon smrti čovjeka razviju se crvi i svakojaki virusi i bakterije da bi po Prirodnom zakonu pretvorili u prašinu to mrtvo tijelo. Zar će nekome doći u glavu da napadne te crve i viruse jer su oni krivi za smrt? Neće, jer su oni ČISTAČI , a ne uzročnici. To su HIV i ostale zloćudne bolesti – ĆISTAČI i oni moraju to učiniti zato su prisutni. Uzroke bolesti treba drugdje pronaći i otkloniti uzrok“.
    Oni koji su to čitali, razmislili su i pristali na istinu da je tako.
    Što je Pasteur učinio kad su ga ismijavali i proganjali? Dokazao da čovječji organizam mora postati NEPOVOLJAN TEREN da se virusi i bakterije ne mogu razviti. To se postigne ojačanjem imuniteta, jer tako i virusi ojačavaju imunitet i nitko ih ne može suzbiti. Zna se, zdravstvo nudi građanima otrov za štakore i miševe, mnogi umiru, a oni koji ostaju živi prenose i živima i onima koji će se roditi imunitet na taj otrov. Onda slijedeći put, zdravstvo nudi mnogo jači otrov, ali neće NIKAD ih sve uništiti, jer su i oni ČISTAČI.
    Svi znamo što se desilo u Meksičkom zaljevu – milioni tone nafte je izašlo iz rupe više od 1000 metara dubine mora. Objavili su ekološku katastrofu i nakon toga su tražili tu naftu, pratili, ali nisu je našli. Poslije par godina jedan francuski istraživač je našao malu količinu, ispitali su u laboratoriju i pronašli neku vrstu bakterija koje su fagocitirale (hranile se) i pretvorile tu ogromnu količinu nafte.
    I crvi koji rastvaraju mrtvo tijelo, pojedu tijelo i nakon obavljenog procesa, nestanu i oni. To je biologija, ali treba dobro saznati biološke zakone.
    Treba ljudima ojačati imunitet, ali to se ne postiže sa cjepivima – SAMO TREBA NA PRIRODNI NAČIN OJAČATI IMUNITET ČOVJEKU, kako bi ostao imun na SVE BOLESTI – to je otkrio Pasteur pred više od 110 godina. Ima 12 načina kako na prirodni način ojačati imunitet.
    Hvala na pažnji – NEKA SE SAZNA OVA ISTINA. To nije nikakva reklama, jer je onda i Einstein se reklamirao i Nikola Tesla – oni su samo objavili ono što su otkrili, da bi se čovječanstvo koristilo sa tim izumima.
    Sretno svima.
    Giovanni Garbin.

Postavi komentar